از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن پسوریازیس با شامپو موی خشک (کادرون)
از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن پسوریازیس با شامپو موی خشک (کادرون)

شامپو موی خشک (کادرون) با روغن گیاه کاد (عرعر) با هیدراته کردن و بازسازی پوست در رفع خشکی آن مؤثر بوده و با از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن در درمان پسوریازیس در پوست سر مؤثر است.

شامپو موی خشک (کادرون) با روغن گیاه کاد (عرعر) با هیدراته کردن و بازسازی پوست در رفع خشکی آن مؤثر بوده و با از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن در درمان پسوریازیس در پوست سر مؤثر است. عصاره روغنی این گیاه با از بین بردن کدری، شکنندگی و خشکی مو باعث افزایش حالت پذیری در موها می شود. عصاره آلوئه ورا موجود در این شامپو سبب افزایش خاصیت مرطوب کنندگی cade oil شده و با خاصیت آبرسانی خود، به مو حالتی نرم و درخشان می بخشد . آلوئه ورا حاوی آنزیم هایی است که عامل محرکی برای تولید و رشد موهای جدید بوده و مکانیسم عملکرد آن به گونه ای است که سرعت جریان گردش خون را افزایش داده، بنابراین پاپیلای پوستی (زائده بافتی ریشه موی سر) را فعال نموده و سبب افزایش تغذیه فولیکول های مو می گردد .

مشخصه ها:

از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن و درمان پسوریازیس

از بین بردن کدری، شکنندگی و خشکی مو و افزایش حالت پذیری موها

افزایش خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی و ایجاد موهایی نرم و درخشان

موارد مصرف:

مناسب موهای خشک و مرطوب کننده پوست سر

روش مصرف:

حداقل سه بار در هفته به مدت سه دقیقه روی پوست سر ماساژ داده شود و پس از آبکشی تکرار شود. پس از آن با آب کافی به مدت سه دقیقه موها را شستشو دهید.
استفاده یک بار در میان از شامپوی مخصوص موهای خشک Caderon و شامپوی ویتامینه Vitron اثرات درمان را تقویت می کند.
جهت اثر بهتر در رفع خشکی مو در موهای نازک شده، آسیب دیده از رنگ و مواد شیمیایی استفاده همزمان از این شامپو با شامپوی کراتین Keratron در خانم ها توصیه می گردد.
استفاده یک بار در میان از شامپوی مخصوص موهای خشک Caderon و شامپوی ضد شوره Zincron جهت تکمیل درمان در موهای با شوره خشک توصیه می گردد.

هشدار مصرف:

در دمای ۱۰ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.