از بین بردن پسوریازیس و آکنه با روغن گیاهی کندر
از بین بردن پسوریازیس و آکنه با روغن گیاهی کندر

شما می توانید به راحتی برای درمان مشکلات پوستی، شامل افتادگی پوست، رفع چین و چروک، از بین بردن جای زخم و پسوریازیس و تقویت و جوانسازی پوست از آن استفاده نمایید.

روغن کندر یکی از بهترین و قویترین روغن های گیاهی برای پوست و زیبایی بدن است. شما می توانید به راحتی برای درمان مشکلات پوستی، شامل افتادگی پوست، رفع چین و چروک، از بین بردن جای زخم و پسوریازیس و تقویت و جوانسازی پوست از آن استفاده نمایید.

روغن کندر و پسوریازیس:

روغن کندر هر نوع التهاب پوستی را کاهش می دهد. روغن کندر با خواص ضدالتهاب قوی خود باعث کاهش التهاب ناشی از آکنه، اگزما، آفتاب سوختگی، پسوریازیس در پوست می شود. یکی از مهمترین دلایلی که مردم از روغن کندر برای پوست استفاده می کنند به علت خواص محو کنندگی جای زخم و آکنه قوی آن است. این روغن یکی از بهترین مواد برای ترمیم پوست و از بین بردن جای زخم و جوش است.

خشکی و ترک پوست را می توان با روغن کندر از بین برد. فقط کافی است چند قطره روغن کندر را در کرم پایه خود یا در یک روغن حامل مثل روغن نارگیل یا زیتون اضافه کنید و استفاده نمایید. روغن کندر برای بازسازی و ترمیم پوست بسیار مفید است؛ این روغن با ترمیم سلول‌های مرده پوست و کاهش خطوط و چین و چروک آن، پوست را ترمیم و جوان می‌کند، این یکی از بهترین خواص کندر است.

روش مصرف:

یک قطره روغن کندر را مستقیم روی آکنه و پسوریازیس خود بمالید تا به طور طبیعی آن را درمان کند.

کاهش استرس با روغن کندر:

اگر شما احساس استرس یا اضطراب زیادی دارید. یا اینکه دوره روحی سختی را گذراندید و در حال نقاهت هستید، کمی روغن کندر در کف دست خود بریزید و به ارامی برروی آن تنفس کنید، این کار شما را آرام می کند.

تقویت ناخن‌ها با روغن کندر:

از خواص روغن کندر است؛ این روغن، ناخن‌های ضعیف یا شکننده و ظریف را تقویت می‌کند، روغن کندر ضد عفونت است و برای از بین بردن زخم‌ها و بریدگی‌ها کاربرد دارد و روند بهبود زخم‌ها را تسریع می‌بخشد.

خاصیت های دیگر روغن طبیعی کندر:

درد مفصل و دردهای التهابی را تسکین می دهد.

با کمک به گردش خون، درد عضله را کاهش می دهد و برای مبتلایان به روماتیسم مفید است.

ماساژ با این روغن، کمردرد را کم می کند.

نکات ایمنی:

همیشه قبل از استفاده از هر گونه روغن و اسانسی آن را روی بازو یا قسمتی از پوست خود امتحان نمایید.

اغلب روغن های و اسانس ها برای خانم های باردار و شیرده توصیه نمی شود برای همین قبل از استفاده با پزشک خود مشورت نمایید.

از مصرف مقدار زیاد روغن کندر خودداری نمایید و در بهتر است قبل از استفاده از روغن کندر آن را کمی رقیق نمایید.