بالم دست پوست خیلی خشک فلکسیتول ۵۶ گرم مناسب پسوریازیس
بالم دست پوست خیلی خشک فلکسیتول ۵۶ گرم مناسب پسوریازیس

این محصول برای بیماران مبتلا به اگزما پسوریازیس، خارش پوست، درماتیت و … مناسب است.

بالم دست پوست خیلی خشک فلکسیتول (Flexitol Very Dry Skin Hand Balm 56 g) مرطوب کننده ای قوی و غیر چرب می باشد که با جذب سریع و فرمولاسیون مناسب برای تمامی نقاط بدن حتی صورت مناسب است. این محصول برای بیماران مبتلا به اگزما پسوریازیس، خارش پوست، درماتیت و … مناسب است.

بالم دست پوست خیلی خشک فلکسیتول:

بالم دست پوست خیلی خشک فلکسیتول حاوی ۱۰% اوره و ۲% دایمتیکون می باشد. اوره موجب بهبود آبرسانی به پوست می شود و همچنین با لایه برداری سلول های مرده موجب دسترسی مرطوب کننده ها به لایه های زیرین پوستی و بازیابی رطوبت از دست رفته می گردد. دایمتیکون به عنوان محافظ پوست عمل می کند مانع ازدست رفتن آب می شود. اگر دستان خیلی خشکی دارید یا پوست دستتان آسیب دیده است، شب بهترین زمان برای درمان پوست است. حتما هر شب با کرم مرطوب کننده دست، پوست را چرب کنید. اگر خشکی دستتان زیاد است برای جذب بهتر رطوبت از دستکش نخی استفاده کنید. با این کار دست ها نرم و لطیف خواهند شد.

شستشوی زیاد دست و یا استفاده از مواد شوینده نامناسب می تواند آسیب های جبران ناپذیری به دست ها بزند، بنابراین پس از شستشو حتما از کرم دست برای چرب کردن و مرطوب کردن آنها استفاده کنید. بالم دست پوست خیلی خشک فلکسیتول برای تسکین خارش پوست های تحریک شده و در عین حال حفاظت از دست ها از عوامل آسیب رسان می باشد که می تواند از پوسته پوسته شدن دست جلوگیری نماید. این محصول با ویتامین E تقویت شده است تا پوست را از آسیب های رادیکال آزاد محافظت کند. بالم دست پوست خیلی خشک فلکسیتول برای بیماران مبتلا به اگزما پسوریازیس، خارش پوست، درماتیت و … مناسب است. از این محصول می توان علاوه بر دست ها برای برطرف کردن خشکی بدن و حتی صورت استفاده کرد.

ترکیبات:

آب، اوره، لانولین، ستئاریل الکل، گلیسریل استار، PEG-20 استارات، گلیسیرین، دسیل اولئات، روغن معدنی، دی متین، شی باتر، ژل آلوئه ورا، آلانتوئین، توکوفریل استات (ویتامین E)، فنوکسی اتانول، PCA سدیم، بنزیل الکل، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، آرژنین، اسید لاکتیک، عطر

ویژگی های بالم دست پوست خیلی خشک فلکسیتول:

غیر چرب، جذب سریع، فرمولاسیون مناسب برای تمامی نقاط بدن حتی صورت

مناسب برای بیماران مبتلا به اگزما پسوریازیس، خارش پوست، درماتیت و …

مناسب برای کنترل التهابات دست

۰% اوره و ۲% دایمتیکون

رفع خشکی دست