رفع خشکی ضایعات پسوریازیس با مرطوب کننده اینتنسیو
رفع خشکی ضایعات پسوریازیس با مرطوب کننده اینتنسیو

کرم مرطوب کننده اینتنسیو کیووی ایگواین (EGO QV INTENSIVE MOISTURISER CREAM) مرطوب کننده امولیانت و التیام بخش بسیار قوی محافظ و ترمیم کننده، بدون احساس سوزش در پوست های خارش دار، ملتهب و ترک دار، فاقد عطر، رنگ، مواد نگهدارنده، مناسب برای خشکی های مزمن، اگزما درماتیت و پسوریازیس می باشد. مشخصه ها: امولیانت و […]

کرم مرطوب کننده اینتنسیو کیووی ایگواین (EGO QV INTENSIVE MOISTURISER CREAM) مرطوب کننده امولیانت و التیام بخش بسیار قوی محافظ و ترمیم کننده، بدون احساس سوزش در پوست های خارش دار، ملتهب و ترک دار، فاقد عطر، رنگ، مواد نگهدارنده، مناسب برای خشکی های مزمن، اگزما درماتیت و پسوریازیس می باشد.

مشخصه ها:

امولیانت و التیام بخش بسیار قوی محافظ و ترمیم کننده

بدون احساس سوزش در پوست های خارش دار، ملتهب و ترک دار (فاقد آب)

فاقد عطر، رنگ، مواد نگهدارنده

مناسب خشکی های مزمن، اگزما، درماتیت و پسوریازیس

همراه با پترولاتوم و لیکوئید پارافین

شرکت سازنده:

شرکت استرالیایی ایگو (EGO) با هدف تبدیل شدن به یك شركت دارویی سر آمد در استرالیا و شناخته شدن در سطح بین المللی به عنوان متخصص در درمان و پیشگیری از بیماری های پوستی و حفظ سلامت پوستی شکل گرفت. شركت استرالیایی ایگو بیش از ۵۰ سال روند توسعه، تولید و بازاریابی محصولات ابداعی مراقبت از پوست را هدایت كرده است. از ابتدای فعالیت این شركت خانوادگی در سال ۱۹۵۳، ایگو در تولید و ارائه محصولات متنوع مراقبت از پوست نه تنها در استرالیا كه در سراسر دنیا پیشگام بوده است. سابقه و اعتبار ایگو براساس تولید و عرضه محصولات ابداعی و با كیفیت برای نیازهای مختلف پوست پایه ریزی شده است همچنین ایگو متعهد به تولید بهترین درمان های ممكن پوستی برای خریداران خود می باشد و به همین دلیل میلیون ها نفر برای مراقبت روزانه از پوست خود به ایگو اعتماد می كنند.

ترکیبات:

نور پارافین مایع (Paraffinum Liquidum)

پترولاتوم، ایزوپروپیل میریستات

پلی اتیلن

الکل Cetearyl

سیلیس

روش مصرف:

مقدار زیادی از کرم اینتنسیو را روی صورت و بدن به ملایمت ماساژ دهید.

بعد از حمام یا دوش گرفتن استفاده شود.

همچنین صبح و شب روی پوست تمیز استفاده شود.

توجه:

صبح و شب جهت ترمیم پوست خود از مرطوب کننده استفاده نمایید.

سایز های موجود:

تیوپی ۳۰ گرمی

تیوپی ۱۰۰ گرمی

کاسه ای ۴۵۰ گرمی