درمان پسوریازیس و ویتیلیگو با سیستم دستی EXCIMER 308
درمان پسوریازیس و ویتیلیگو با سیستم دستی EXCIMER 308

سیستم EXCIMER 308 یک سیستم دستی برای درمان UVB تک رنگ است و درمان بیماری های خود ایمنی پوست مانند پسوریازیس و ویتیلیگو است.

سیستم EXCIMER 308 یک سیستم دستی برای درمان UVB تک رنگ است و درمان بیماری های خود ایمنی پوست مانند پسوریازیس و ویتیلیگو است.با استفاده از طول موج ۳۰۸ نانومتر که طول موج لیزر اکسایمر را تکرار می کند، EXCIMER 308 به شما امکان می دهد تا به سرعت و به طور موثر با بیماران مبتلا به عوارض سیستم وزن سبک تر، انعطاف پذیری بیشتری، هزینه های سرمایه گذاری پایین، مصرف مواد و سهولت استفاده بیشتر را داشته باشید.

درمان پسوریازیس و ویتیلیگو با سیستم دستی EXCIMER 308:

طول موج ۳۰۸nm برای درمان بیماری های پوستی حساس به پوست مانند پسوریازیس و ویتیلیگو مناسب است. سیستم EXCIMER 308 همچنین می تواند برای درمان سایر بیماری های پوستی که از اختلال عملکرد سیستم ایمنی رنج میبرند را درمان کند. درمان با UVB نور باند باریک موثرترین روش برای درمان ویتیلیگو با کمترین عوارض جانبی محسوب می شود.

EXCIMER 308 نتایجی را به دست می دهد که به طور قابل توجهی با لیزر اگزایمر مطابقت دارد و رنگدانه را در پوست آسیب دیده بازسازی می کند.با استفاده از انتخاب تابش UVB در ضایعات، بافت سالم اطراف باقی می ماند بدون نور و محافظت می شود.

یک دستگاه دستی است که می تواند که می توان به راحتی آن را جا به جا کرد. این کیت شامل لوازم جانبی مانند ماسک ها و عینک های محافظ است که به شما اجازه می دهد تا درمان UVB تک رنگ را در مکان های مختلف انجام دهید.

مزایا:

تمرکز درمان با حداکثر حفاظت از پوست اطراف

بدون درد بدون عوارض جانبی

سیستم جمع و جور، قابل حمل

مقرون به صرفه – با هزینه های عملیاتی کم و تکنولوژی بدون تعمیر و نگهداری