پیام تبریک نوروزی سایت درمانی پسوریازیس
پیام تبریک نوروزی سایت درمانی پسوریازیس

تیم پشتیبانی سایت درمانی پسوریازیس، ضمن تبریک سال نو، لحظات خوشی را برای شما کاربران عزیز در سال جدید آرزو می کند. یک سال دیگر هم گذشت و تیم پشتیبانی و فنی سایت مردمی پسوریازیس، این افتخار را داشت که یک سال دیگر نیز دست مایه پیوند شما کاربران عزیز با مسائل پیرامونی بیماری پوستی […]

تیم پشتیبانی سایت درمانی پسوریازیس، ضمن تبریک سال نو، لحظات خوشی را برای شما کاربران عزیز در سال جدید آرزو می کند. یک سال دیگر هم گذشت و تیم پشتیبانی و فنی سایت مردمی پسوریازیس، این افتخار را داشت که یک سال دیگر نیز دست مایه پیوند شما کاربران عزیز با مسائل پیرامونی بیماری پوستی پسوریازیس باشد. سایت درمانی پسوریازیس در سال جدید نیز با قدرت تمام در کنار شما عزیزان خواهد بود.

مجموعه سایت درمانی پسوریازیس، برای تمامی عزیزان و بخصوص بیماران پوستی پسوریازیس، سالی سرشار از امید و آرامش و موفقیت روزافزون را آرزو می کند و امیدوار است در سال جدید نیز افتخار خدمت گذاری به شما عزیزان را داشته باشد.

سایت درمانی پسوریازیس، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

سایت درمانی پسوریازیس:

http://psoriasiscure.ir

فیسبوک:

https://www.facebook.com/psoriasisiran

توییتر:

https://twitter.com/psoriasisscure

رایانامه:

info@psoriasiscure.ir

تماس با ادمین در تلگرام:

@psocure

ثبت نام در بانک اطلاعات سایت درمانی پسوریازیس با ارسال نام و نام خانوادگی از طریق SMS به شماره:

۱۰۰۰۲۸۲۸۲۸۲۸۵۸

کانال سایت درمانی پسوریازیس در تلگرام:

www.telegram.me/psoriasiscure