کاهش قرمزی پسوریازیس با کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم
کاهش قرمزی پسوریازیس با کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم

کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم یک محصول با ویژگی های چند گانه بوده که با انجام چندین مکانیسم همزمان به بازسازی و رفع التهاب پوست کمک می کند.

کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم (Neuderm Soothing Sensi Red Redness Relief Cream) یک محصول با ویژگی های چند گانه بوده که با انجام چندین مکانیسم همزمان به بازسازی و رفع التهاب پوست کمک می کند. تحریک کنندگی این کرم بسیار کم بوده و حاوی ترکیبات ضد التهاب و آرام بخش است. علاوه بر ترکیبات استفاده شده، ویژگی دیگر این کرم در بازسازی و ترمیم پوست است.

خواص و ویژگی ها:

ویژگی ها کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم:

کاهش قرمزی های سرشتی و علایم ناشی از اگزما و پسوریازیس

کاهش حساسیت پوستی ایجاد شده در طی تماس با فلزات، مواد آرایشی و بهداشتی، شـوینده ها و …

بهبود ادرارسوختگی در کودکان

کاهش التهاب پوست به دنبال درمان های لیزری و یا آفتاب سـوختگی

بهبود خارش و التهاب ناشـی از گزیدگی حشـرات

بهبود قرمزی و ناراحتی پس از اپیلاسیون و موارد مشابه

موارد مصرف کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم:

برای تمامی افراد با هر نوع پوست،برای رفع التهاب یا حساسیت یا خشکی پوست

شرایط نگهداری:

در دمای اتاق و دور از گرما و تابش مستقیم نور نگهداری شود

روش مصرف کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم:

مقدار کافی از کرم را بر روی پوست خشک و تمیز مبتلا شده قرار داده و به آرامی مالش دهید. جهت دست یابی به نتیجه بهتر کرم را دو بار در روز استفاده نمایید

سایر توضیحات:

کرم ضد قرمزی سوتینگ سنسی رد نئودرم با برخورداری از ترکیبات ضد التهاب و آرام بخش، از طریق چندین فرآیند همزمان و با اثربخشی سریع و مؤثر، به بازسازی پوست و رفع قرمزی و التهاب آن کمک می کند. تری گلیسریدهای اسید اولئیک در فرمول این محصول، نقش مهمی در ترمیم و بازسازی پوست ملتهب و آسیب دیده دارند.

عصاره گیاه کالاندولا یکی از مواد اصلی استفاده شده در این محصول است که شهرت بسیار زیادی در کاهش التهاب و ترمیم زخم های سطحی دارد. همچنین این گیاه یک آنتی اکسیدان قوی بوده و می تواند از ایجاد اثرات مضر رادیکال های آزاد در پوست جلوگیری کنددیگر ترکیب ارزشمند موجود در این کرم، نئوترازن (Neutrazen) نام دارد که یک ضد التهاب اختصاصی است و عوارض ناشی از تحریکات مکانیکی و شیمیایی ایجاد شده بر روی پوست را بهبود می بخشد.

این ماده موثر واکنش های التهابی وابسته به سیتوکین ها را کاهش می دهد.گلیسرین موجود در این کرم، رطوبت پوست را افزایش داده و از ایجاد ترک و پوسته در محل التهاب جلوگیری می کند.