آبرسانی و کمک به درمان پسوریازیس و اگزما با لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول
آبرسانی و کمک به درمان پسوریازیس و اگزما با لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول

پوست های خشک دارای ظاهری زبر و شکننده هستند و بسیار آسیب پذیرند. پوست یک فرد ممکن است به صورت ذاتی این گونه باشد یا در اثر بیماری هایی نظیر اگزما، پسوریازیس و درماتیت و … دچار خشکی شدید شود.

لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول (۵۰۰میلی لیتر) (fiexitol very dry skin lotion(500ml)) دارای مواد با کیفیت و فاقد هر گونه پارابن است که در نتیجه هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و بسیار ایده آل است. فرمولاسیون این محصول فاقد مواد روغنی و چرب است و درنتیجه موجب براق شدن و چرب دیده شدن پوست نمی شود. همچنین این لوسیون برای پوست تمامی نقاط بدن از صورت گرفته تا دیگر اعضای بدن قابل استفاده است.

آبرسانی و کمک به درمان پسوریازیس و اگزما با لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول:

پوست های خشک دارای ظاهری زبر و شکننده هستند و بسیار آسیب پذیرند. پوست یک فرد ممکن است به صورت ذاتی این گونه باشد یا در اثر بیماری هایی نظیر اگزما، پسوریازیس و درماتیت و … دچار خشکی شدید شود. لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول یک محصول برای افراد دارای پوست خشک ساخت کشور اسپانیا است. در ترکیب این لوسیون ۱۰ نوع ماده مرطوب کننده وجود دارد. همچنین شامل ویتامین E، ویتامین B5، ده درصد اوره و یک درصد دایمتیکون که این عوامل به خوبی با خشکی پوست مقابله کرده و قرمزی و پوسته ریزی و شکنندگی پوست ناشی از پسوریازیس و اگزما را کنترل می کند و کاملاً پوست را هیدراته و آبرسانی می کند و همچنین تسکین دهنده خارش پوستی است.

ویژگی های لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول:

رفع کننده خشکی و خارش شدید پوست

آب رسانی قوی ناشی از اگزما، پسوریازیس، درماتیت و دیابت همچنین ناشی از مصرف دارو های پر فشار خون، آنتی هیستامین ها، ضد آکنه و شیمی درمانی

فرمولاسیون غیر چرب

حفظ رطوبت پوست تا ۲۴ ساعت با مطالعات بالینی معتبر

وزن:

۵۰۰ میلی لیتر

مواد مؤثره لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول:

۱۰ درصد اوره

۱ درصد دایمتیکون

۱۰ نوع مرطوب کننده

ویتامین E و پرو ویتامین B5

فاقد پارابن

موارد مصرف لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول:

مناسب برای افراد بزرگسال و کودکان بالای ۱۲ سال

قابل استفاده برای کلیه نقاط بدن حتی صورت

طرز مصرف لوسیون وری درای اسکین فلکسیتول:

روی مناطق خشک صورت وبدن استفاده فرمائید.