خواص روغن درخت چای رازوک برای پسوریازیس
خواص روغن درخت چای رازوک برای پسوریازیس

روغن درخت چای رازوک محصولی کاملا طبیعی و خالص بوده که از آن می توانید برای برطرف کردن آکنه و جوش صورت و همچنین بیماری های پوستی نظیر اگزما و پسوریازیس و درمان زخم ها استفاده کنید.

روغن درخت چای رازوک محصولی کاملا طبیعی و خالص بوده که از آن می توانید برای برطرف کردن آکنه و جوش صورت و همچنین بیماری های پوستی نظیر اگزما و پسوریازیس و درمان زخم ها استفاده کنید. این محصول تقویت کننده مو و ضد شوره سر نیز می باشد.

روغن درخت چای رازوک:

روغن درخت چای از محصولاتی است که در قرن بیستم به جای مواد ضد عفونی کننده از آن استفاده می کردند. خواص بی نظیر آن برای پوست و مو باعث شده است که مجد استفاده از آن باب شود.

اما باید در نظر داشته باشید که فقط روغن درخت چای اصل می تواند خواص دلخواه شما برای پوست و مو را داشته باشد. روغن درخت چای رازوک محصولی است که دارای سیب سلامت است و شما می توانید با اطمینان از آن برای جلوگیری از جوش صورت و آکنه، اگزما و پسوریازیس و شوره سر استفاده کنید.

روغن درخت چای از گیاه چای مزارع شمال کشور گرفته نشده است بلکه از گونه گیاهی با نام melaleuca یا ملالئوکا گرفته شده است که به روغن درخت چای مشهور است. این گیاه بومی استرالیا بوده و در آنجا فرآوری می شود و برای درمان زخم ها و عفونت ها و بهبود جای زخم مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص روغن درخت چای رازوک:

-درخشان کننده پوست

-جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش صورت

-بهبود زخم ها و عفونت ها و تسریع در بهبود جای زخم

-جلوگیری از سرطان پوست ناشی از امواج مضر آفتاب

-درمان پسوریازیس و اگزما

-دور کننده حشرات

-از بین بردن جوش های سرسیاه بینی

-کاهش آسیب های مو نظیر موخوره و شکنندگی مو

-ضد شوره سر

نحوه استفاده از روغن درخت چای:

اگر از آن برای از بین بردن شوره سر استفاده می کنید بهتر است آن روی سر خود زده و ماساژ دهید و بعد از دو ساعت دوش بگیرید. در صورتی که برای مشکلات پوستی از قبیل اگزما و پسوریازیس و جوش از آن استفاده می کنید، می توانید دو بار در روز این کار را انجام دهید. و بهتر است که قبل از استفاده از روغن صورت را شستشو دهید.