درمان پسوریازیس Xtrac چگونه انجام می شود؟
درمان پسوریازیس Xtrac چگونه انجام می شود؟

اگر به پسوریازیس مبتلا هستید، ممکن است هر روش درمانی را در کره زمین امتحان کرده اید تا آن پوسته های قرمز و فلس را کاهش دهید. و اگر با این روش ها احساس ناامیدی کرده اید، مطمئناً تنها نیستید. اما تسلیم نشوید، زیرا یک راه حل دیگر برای کنترل پسوریازیس وجود دارد که می […]

اگر به پسوریازیس مبتلا هستید، ممکن است هر روش درمانی را در کره زمین امتحان کرده اید تا آن پوسته های قرمز و فلس را کاهش دهید. و اگر با این روش ها احساس ناامیدی کرده اید، مطمئناً تنها نیستید. اما تسلیم نشوید، زیرا یک راه حل دیگر برای کنترل پسوریازیس وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا علائم شما تسکین یابد.

لیزر Xtrac چیست؟

لیزر پسوریازیس Xtrac نوع خاصی از دستگاه است که با استفاده از انرژی نور، سلولهای T موجود در پوسته های پسوریازیس را هدف قرار داده و از بین می برد. لیزر Xtrac نسبت به سایر لیزرهای نور سریعتر و موثرتر کار می کند و این روش به وسیله متخصص بیماری های خود ایمنی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

با هدف قرار دادن سلولهای T توسط لیزر Xtrac رشد بیش از حد سلول های پوست متوقف می شود، که دانشمندان معتقدند دلیل اصلی پسوریازیس همان رشد بیش از حد سلول های پوست است.

آزمایشات بالینی نشان داده است که فقط دو جلسه لیزر Xtrac در طول هفته (برنامه ریزی شده طی ۱۲ هفته) منجر به نتایج قابل توجه و طولانی مدت برای افرادی که علائم پسوریازیس متوسط ​​تا شدید می شود. (۸۳٪ بهبود قابل توجهی داشته اند).

درمان پسوریازیس Xtrac چگونه انجام می شود؟

درمان پسوریازیس Xtrac در مطب انجام می شود، معمولاً در طی یک جلسه ۳۰ دقیقه ای. بیماران هیچگونه ناراحتی و دردی احساس نخواهند کرد.

درمان پسوریازیس Xtrac باید دو بار در هفته و برای مدت حداقل ۱۲ هفته برنامه ریزی شوند تا حداکثر نتیجه را بدست آورند.

مزایای درمان پسوریازیس Xtrac چیست؟

مزایای روش درمانی Xtrac می تواند عمیق و طولانی مدت باشد:

-اکثر بیماران بهبود قابل توجهی را مشاهده می کنند

-هیچ مشکلی وجود ندارد، بنابراین نیازی به مرخصی نیست

-نتایج را می توان در طول دوره درمان مشاهده کرد

-افرادی که انواع مختلف پسوریازیس را دارند می توانند نتایج مهیج را مشاهده کنند

-این درمان می تواند مناطق خاصی را هدف قرار دهد و بافت سالم اطراف را دست نخورده باقی بگذارد.

-نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد