درمان پوسته ریزی پسوریازیس با شامپو داروی بیزالن از مواد ریزوم گیاه زنجبیل
درمان پوسته ریزی پسوریازیس با شامپو داروی بیزالن از مواد ریزوم گیاه زنجبیل

شامپو داروی بیزالن از مواد ریزوم گیاه زنجبیل با در نظر گرفتن اثرات درمانی مواد موثره ریزوم زنجبیل با خاصیت ضد درد و التهاب که در درمان پوسته ریزی و ریزش مو نیز قابل استفاده است طراحی گردیده.

شامپو داروی بیزالن از مواد ریزوم گیاه زنجبیل با در نظر گرفتن اثرات درمانی مواد موثره ریزوم زنجبیل در جلوگیری از ریزش مو و پوسته ریزی پوست سر یک فرم شستشو دهنده با خاصیت ضد درد و التهاب که در درمان پوسته ریزی و ریزش مو نیز قابل استفاده است طراحی گردیده. این شامپو دارو علاوه بر اثرات درمانی، قدرت شویندگی مناسبی نیز دارد. استفاده از این شامپو مختص بیماران نیست و در افراد سالم نیز می توان جهت شستشوی معمولی روزانه از آن استفاده نمود و تفاوت فقط در نحوه مصرف است احتیاج به نگهداری شامپو در موضع نیست.

موارد مصرف:

شستشوی روزانه سر و بدن و مؤثر در درمان ریزش مو، پوسته ریزی پوست سر (شوره)

توجه: این شامپو طبیعی و سازگار با پوست است و جهت شستشوی روزانه سر و بدن در افراد سالم نیز قابل استفاده می باشد.

مواد تشکیل دهنده:

ریزروم گیاه زنجبیل دارای (۴-۱)٪ روغن های فرارو اولتورزین می باشد و مهمترین مواد تشکیل دهنده اسانس آن زینجی برن، کورکومن و بتابیزابولن می باشند. از دیگر مواد موثره مهم آن می توان جینجرول و شوگال را نام برد.

شرایط منع مصرف:

از تماس این شامپو دارو با چشم خودداری شود.

احتیاط در مصرف:

بطری را قبل از مصرف به آرامی یک یا دو بار تکان دهید. از تکان دادن شدید و طولانی خودداری کنید.

در مصرف موضعی زنجبیل عوارض جانبی گزارش نشده است:

افرادی که سابقه حساسیت به مواد موثره ی زنجبیل را دارند از مصرف این شامپو دارو خودداری نمایند در صورت مشاهده هرگونه حساسیت احتمالی مصرف دارو را قطع نمایید.

شرایط نگهداری:

شامپو دارو را در دمای ۳۰-۴ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

از یخ زدگی و درجه حرارت بالا و پایین محافظت نمایید.

دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مقدار و نحوه مصرف:  

جهت جلوگیری از ریزش مو و پوسته ریزی پوست سر، ابتدا مو و پوست سر را مرطوب نموده و مقدار کافی از شامپو را به خوبی روی موها و پوست سر مالیده و به آرامی ماساژ دهید. پس از ۲-۱ دقیقه با آب کافی آبکش کنید. جهت شستشوی معمول روزانه نیز می توان از این شامپو استفاده کرد. در صورتیکه اثرات درمانی مدنظر نباشد می توان بلافاصله آبکشی نمود.