درمان کمکی پسوریازیس با کرم صورت رازیانه آلسینا
درمان کمکی پسوریازیس با کرم صورت رازیانه آلسینا

این کرم با استحکام بخشیدن به لایه های پوستی مناسب پوست های خیلی خشک است و در درمان کمکی اگزما، درماتیت و پسوریازیس قابل استفاده است.

مواد مؤثره کرم صورت رازیانه آلسینا alcina facial cream fennel از قوی ترین نرم کننده ها و مواد مغذی پوست هستند که باعث پیشگیری و درمان خشکی، زبری، ترک و پوسته پوسته شدن آن می شوند. این کرم با استحکام بخشیدن به لایه های پوستی مناسب پوست های خیلی خشک است و در درمان کمکی اگزما، درماتیت و پسوریازیس قابل استفاده است.

مواد مؤثره کرم صورت رازیانه آلسینا:

اسانس رازیانه، ویتامین e، اسید لینولئیک و مواد نرم کننده قوی

خواص دیگر:

درمان ایده آل برای پوسته شدن پوست

تغذیه کننده و نرم کننده پوست های خیلی خشک و زبر

توصیه کرم صورت رازیانه آلسینا:

این کرم مناسب پوست های خیلی خشک است و در درمان کمکی اگزما، درماتیت و پسوریازیس قابل استفاده است.

روش استفاده کرم صورت رازیانه آلسینا:

روزی یک تا دوبار روی محل بمالید.

توضیحات:

برند Alcina یک گروه محصولات آرایشی – بهداشتی تخصصی است که ابتدا در سال ۱۹۳۵میلادی توسط دکتر آگوست وُلف در کارخانه دکتر وُلف آلمان تهیه و عرضه گردید. پس از آن، از سال ۱۹۴۲ جانشین ایشان، دکتر کورت ولف، این محصولات را توسعه بخشید و در سال ۱۹۶۵ کارخانه دکتر کورت ولف را، در گروه ولف، برای تولید این محصولات و دیگرفرآورده های آرایشی و بهداشتی تاسیس نمود. این کارخانه در حال حاضر برندهای پلانتور (Plantur)، آلسینا (Alcina) و آلپسین (Alpcin) را تولید می کند.

خشکی پوست عارضه ای شایع است که باعث ایجاد ترک، پوسته شدن، چروک، خطوط ریز و احساس سفتی و کشیدگی در پوست می شود. این نوع پوست ها زودتر پیر شده و چروک پیدا می کنند و مستعد بیماری هایی مانند اگزما، درماتیت، پسوریازیس و غیره می باشند. خشکی پوست دو نوع مزمن و حاد دارد و از خفیف تا خیلی شدید طبقه بندی می شود.

علل خشکی پوست:

عبارتند از: کم بودن ترشح سبوم، مسائل ژنتیکی، نوع آب و هوا، استفاده از وسایل گرم کننده، حمام آب داغ، شوینده ها و مواد شیمیایی، نور خورشید، درماتیت آتوپیک، پسوریازیس و اختلالات تیروئید.