رفع اگزما و پسوریازیس و رفع التهابات پوستی با کرم نلا درم
رفع اگزما و پسوریازیس و رفع التهابات پوستی با کرم نلا درم

کرم ترمیم کننده پوست نلا درم، با بهره گیری از عصاره های گیاهی، ترکیبات طبیعی و ویتامین های موثر برروی پوست تهیه شده است. محتویات این کرم موجب مرطوب و نرم شدن پوست، رفع اگزما و پسوریازیس و رفع التهابات پوستی ناشی از عوارض داروهای شیمی درمانی شده و برروی زخم های ایجاد شده به […]

کرم ترمیم کننده پوست نلا درم، با بهره گیری از عصاره های گیاهی، ترکیبات طبیعی و ویتامین های موثر برروی پوست تهیه شده است. محتویات این کرم موجب مرطوب و نرم شدن پوست، رفع اگزما و پسوریازیس و رفع التهابات پوستی ناشی از عوارض داروهای شیمی درمانی شده و برروی زخم های ایجاد شده به دلیل ترشح واسطه های التهابی طی مصرف داروهای شیمی درمانی موثر عمل می نماید.

ترکیبات موجود در فرمولاسیون، جذب بالایی از طریق پوست داشته، به گونه ای که پس از استفاده، هیچ باقیمانده ای از آن ها بر روی پوست نمی ماند.

کرم ترمیم کننده پوست، مناسب برای انواع پوست بوده و برخلاف محصولات شیمیایی، پس از مصرف هیچگونه عوارض جانبی مانند حساسیت، قرمزی و یا خارش ایجاد نمی کند.

خواص کرم ترمیم کننده زخم نلا درم:

ترکیبات موجود در این کرم بازسازی کننده پوست، باعث آبرسانی به لایه شاخی پوست شده و با ایجاد لایه ای از چربی طبیعی در سطح پوست، مانع تبخیر آب گردیده و پوستی نرم و لطیف را به ارمغان می آورد. این ترکیبات به دلیل خاصیت ضد التهاب و التیام دهنده، زخم ها و ضایعات پوستی را بهبود می بخشد.

از جمله اجزای به کار رفته این محصول، همانند کرم آبرسان و مرطوب کننده اوسرین اوره، حاوی مواد اوسرین و اوره می باشد. این ترکیبات به عنوان جاذب الرطوبه عمل کرده و باعث کاهش از دست دادن آب شده و جریان خون بافت پوستی را افزایش می دهند. اوره همچنین در رفع پسوریازیس و خارش موثر بوده و باعث ضدعفونی کننده پوست می شود.

عصاره شیرین بیان، زردچوبه و روغن زیتون، از ترکیبات گیاهی به کار رفته در این محصول می باشد. عصاره شیرین بیان، حاوی ساپونین و فلاونوئید بوده، که فعالیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی دارند و می ‌توانند در کاهش قرمزی پوست و تیرگی پس از التهاب، کاربرد موثری داشته باشند.

كوركومين مهم ترين جز تشكيل دهنده زردچوبه است. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضدالتهابی، ضد میکروبی و التیام دهنده زخم می باشد. اثرات ضدالتهابی کورکومین، عمدتاً به علت اثرات آنتی اکسیدانی و مهار پروستاگلاندین (مهم ترین واسطه های التهابی) می باشد پس به صراحت می توان گفت از این محصول به عنوان یک کرم ترمیم کننده زخم استفاده نمود و شتهد نتایج مطلوب آن گریدد.

روغن زیتون، حاوی توکوفرول و اسکوالن ها می باشد. ترکیبات موثر در آن، اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی را نشان می دهد. روغن زیتون به صورت موضعی برای درمان آسیب پوستی مانند درماتیت های تماسی و آتوپیک، خشکی پوست، اگزما، پسوریازیس و سوختگی های گرمایی و تابشی اعمال می شود. همچنین به سبب حضور اسیدهای چرب و تری گلیسریدها، موجب نرمی و لطافت پوست می شوند.

پودر عسل از دیگر ترکیبات به کار رفته در این محصول می باشد. عسل دارای خواص ضدباکتریایی، بهبود دهندگی زخم، آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی می باشد. این ماده می تواند در بهبود و ترمیم بافت پوستی آسیب دیده و زخم ها به دلیل مهار واسطه های التهابی و تحریک کلاژن سازی کارآمد باشد. عسل به همراه ویتامین های C، B5 و E به کار رفته در فرمولاسیون، موجب جذب آب و حفظ رطوبت و لطافت شده و باعث بازسازی و ترمیم پوست آسیب دیده می گردد.

طریقه مصرف:

مقدار مناسبی از کرم ترمیم کننده پوست نلا درم را بر روی پوست بمالید. سپس به آرامی ماساژ دهید. در صورت بروز ترک و یا جوش در دست ها، پاها و دیگر مواضع پوستی، مخصوصا مشکلات ایجاد شده ناشی از مصرف داروهای شیمی درمانی، روزانه دوبار پس از شستشوی محل با آب و صابون، از این محصول استفاده نمایید.