ریوند چینی دم کرده نسخه طب سنتی برای کنترل پسوریازیس
ریوند چینی دم کرده نسخه طب سنتی برای کنترل پسوریازیس

متخصصین طب سنتی می گویند هیچ درمان قطعی برای پسوریازیس وجود ندارد اما می توان با راهکار های طبیعی تا حدود زیادی این بیماری را کنترل کرد. ریوند چینی دم کرده نسخه طب سنتی برای کنترل پسوریازیس: ریوند چینی دم کرده و قبل از غذا یک فنجان میل گردد. افتیمون و گل محمدی به نسبت […]

متخصصین طب سنتی می گویند هیچ درمان قطعی برای پسوریازیس وجود ندارد اما می توان با راهکار های طبیعی تا حدود زیادی این بیماری را کنترل کرد.

ریوند چینی دم کرده نسخه طب سنتی برای کنترل پسوریازیس:

ریوند چینی دم کرده و قبل از غذا یک فنجان میل گردد.

افتیمون و گل محمدی به نسبت مساوی مخلوط گردد, دم کرده بعد ازهر وعده غذایی یک فنجان میل گردد.

برای کنترل بیماری این نسخه را به مدت یک ماه ادامه دهید.

تاثیر نمک در بهبود پسوریازیس و اگزما:

نمک در بهبود بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس مؤثر است. شنا کردن در حوضچه های حاوی نمک به کاهش بیماری کمک می کند. شما می توانید در منزل از وان آب نمک استفاده کنید و ۱۵ دقیقه در وان حمام دراز بکشید حتی می توانید در آب حمام یک فنجان نمک را حل و با آن استحمام کنید.

به پزشک خود اجازه دهید سایر شرایط پوستی مشابه را برسی کند:

پزشک شما باید بتواند از نتایج بیوپسی پوست و معاینه بدنی استفاده کند تا از بروز پسوریازیس و سایر شرایط پوستی اطمینان حاصل کند. چندین حالت پوستی وجود دارد که شبیه به پسوریازیس است، از جمله:

اول) درماتیت سبوره‌ای: این حالت پوستی باعث می‌شود پوست شما چرب، احساس خارش، پوسته پوسته و قرمز به نظر برسد. ممکن است درماتیت سبوره‌ای را در صورت، سینه و پشت خود مشاهده کنید.

دوم) لیکن پلان: این حالت پوستی غالباً به صورت برجستگی‌های قرمز، خارش‌دار یا به صورت ضایعاتی در بازوها و پاها ظاهر می‌شود.

سوم) درماتوفیتوز: این حالت پوستی در اثر عفونت قارچی ایجاد می‌شود. ممکن است یک حلقه یا دایره باریک و پوسته پوسته شده در پوست مشاهده کنید.

چهارم) پیتیریازیس روزه‌آ: این حالت پوستی به عنوان یک نقطه بزرگ در سینه، شکم یا پشت ظاهر می‌شود. سپس ممکن است گسترش یابد و شکل شاخه‌های درخت کاج را ایجاد کند.

داروهای خوراکی نسخه‌ای دریافت کنید:

اگر پسوریازیس شما نسبت به سایر انواع درمان بسیار شدید باشد، پزشک ممکن است داروهای خوراکی یا داروهای تزریقی را پیشنهاد دهد. برای این داروها عوارض جانبی شدیدی وجود دارد، بنابراین پزشک فقط توصیه می‌کند که شما برای مدت کوتاهی از آنها استفاده کنید.

روغن آووکادو برای افراد مبتلا به اگزما، آکنه، درماتیت سبورئیک یا پسوریازیس توصیه می شود:

به دلیل خاصیت ضد التهابی، روغن آووکادو برای افراد مبتلا به اگزما، آکنه، درماتیت سبورئیک یا پسوریازیس توصیه می شود. متخصصین طب سنتی می گویند که استفاده از روغن آووکادو برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی از اگزما و پسوریازیس گرفته تا درماتیت سبورئیک و آکنه بخاطر خاصیت ضد التهابی آن مفید است. به دلیل اینکه روغن آووکادو روزنه های پوست را مسدود نمی کند، باعث ایجاد آکنه نمی شود. زیرا در واقع، جوش ها فقط به دلیل انسداد روزنه های پوستی بروز نمی کند بلکه دلیل آن فرآیند التهابی هم می باشد که روغن آووکادو با خاصیت ضدالتهابی خود برای درمان آن عالی است.