شامپو دندروف استاپ اس وی آی مناسب پسوریازیس
شامپو دندروف استاپ اس وی آی مناسب پسوریازیس

شامپو دندروف استاپ اس وی آی مناسب موهای شوره‌دار است و شوره و پوست‌ریزی سر در پسوریازیس را به طور کامل رفع می‌کند.

شامپو دندروف استاپ اس وی آی مناسب موهای شوره‌دار است و شوره و پوست‌ریزی سر در پسوریازیس را به طور کامل رفع می‌کند. پیروکتون اولامین، زینک پریتیون و رزماری از مواد تشکیل‌دهنده این شامپو هستند که همه آنها به از بین بردن شوره سر کمک می‌کنند. شوره بر اثر نوعی قارچ به وجود می‌آید. زینک پریتیون دارای خواص ضدقارچی است و سلول‌های مرده پوست را برطرف می‌کند.

شامپو دندروف استاپ اس وی آی SVI Dandruff Stop

همچنین پیروکتون اولامین نیز دارای خواص ضد‌قارچی بوده و از تشکیل شوره‌های جدید جلوگیری کرده و پوست سر را تمیز و خارش را رفع می‌نماید. بر اثر شوره، قرمز شدن پوست سر و خارش نیز به وجود می‌آید که شامپو دندروف استاپ SVI این مشکل را نیز به خوبی برای شما حل می‌کند.

خواص رزماری برای مو:

قرن‌هاست که از گیاه رزماری برای درمان مشکلات مو در سراسر دنیا استفاده می‌شود. تحقیقات نشان داده است که گیاه رزماری در جلوگیری از سفید شدن زود هنگام موها و درمان شوره و خشکی پوست کف سر مؤثر است اما این تنها خاصیت این گیاه نیست و خواص رزماری برای تقویت مو همیشه مورد توجه بوده است.

روغن رزماری با تحریک گردش خون در پوست سر می تواند با ریزش مو مقابله کرده و به نوبه خود رشد مو را افزایش دهد. روغن رزماری به دلیل داشتن توانایی بالا برای جلوگیری و توقف سفید شدن مو نیز مشهور است و پوست خشک سر را رطوبت‌رسانی کرده و از پوسته پوسته شدن و شوره سر جلوگیری می‌کند.

از این گیاه به عنوان نرم‌کننده موی سر نیز می‌توان استفاده کرد. علاوه بر مزایایی که در بالا عنوان شد، پیشنهاد می‌شود که اگر از کم‌پشتی موهای خود رنج می‌برید، از چای رزماری استفاده کنید. با مصرف این نوشیدنی، گردش خون در بدن شما بهبود یافته و به رشد و تقویت موهایتان کمکی ارزنده می‌شود. عصاره رزماری در شامپو دندروف SVI موجود است و خواص شگفت انگیز آن را با مصرف این شامپو مشاهده خواهید کرد.

ترکیبات:

آمونیوم لوریل اتر سولفات۷۰%، اسید سالیسیلیک (بتا هیدروکسی اسید BHA)، لوریل دی متیل بتائین (آلکیل بتائین) ۳۰%، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید ۹۵%، لوریل گلیکوزید ۳۰%، عصاره گلیکولی ختمی، کوانتیوم ۱۰(کمپلکسی از صمغ زانتان، عصاره آلوئه ورا، ویتامین A و C، پلی اتیلن گلیکول دی استئارات ۱۵۰، پیروکتون اولامین، زینک پیریتیون، عصاره گلیکولی رزماری، سیلیکون کواترنیوم۱۸، سولفات منیزیم، پنتنول، پلیاتیلن گلیکول دی استئارات ۶، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، ادتا، اسید سیتریک، پلی کواترنیوم ۱۰، مخلوط متیل ایزو تیازولینون و کلرو متیل ایزو تیازول ۱%، روغن درخت چای، کلیمبازول، آب دیونیزه

نحوه مصرف:

ابتدا کل سطح سر با شامپو شسته و ماساژ داده شود ، بعد از مدت ۳ تا ۵ دقیقه آب کشیده شود.

۲ بار در هفته مورد استفاده قرار گیرد.

لطفا دقت کنید:

در صورت بروز هر نوع حساسیت و خارش و التهاب مصرف را قطع کرده با پرشک مشورت کنید.

در جای خشک، خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.