فلوئید التیام بخش پوست سر رنه فورترر برای پسوریازیس پوست سر
فلوئید التیام بخش پوست سر رنه فورترر برای پسوریازیس پوست سر

فلوئید التیام بخش آسترا رنه فورترر با دارا بودن ۳ ترکیب منحصر بفرد به یکی از برترین محصولات جهت استفاده پوست سر حساس تبدیل گشته است.

فلوئید التیام بخش آسترا رنه فورترر با دارا بودن ۳ ترکیب منحصر بفرد به یکی از برترین محصولات جهت استفاده پوست سر حساس تبدیل گشته است. علائم حساسیت پوست سر اغلب رایج و شناخته شده می باشد.

پسوریازیس یکی از عوامل ایجاد التهاب، سوزش و خارش های پوست سر:

میگرن، استرس، سردرد و اختلالات ایمنی مانند بیماری پسوریازیس می تواند موجب ایجاد التهاب، سوزش و خارش های پوست سر گردد. این التهابات اغلب دردناک هستند. همچنین آفتاب سوختگی، بثورات، زخم و نیش حشرات نیز سبب ایجاد حساسیت پوست سر می شوند.

علائم حساسیت پوست سر اغلب رایج و شناخته شده می باشد. حساسیت پوست سر با نشانه های درد، التهاب، خارش و سوزن سوزن شدن تعریف می شوند.

همچنین، این نوع حساسیت، ممکن است با شرایط آلرژی، پسوریازیس، اگزما، ریزش مو و … همراه گردد. بسیاری از این نشانه ها اغلب با یکدیگر ظاهر شده و بروز آنها پاسخ به وضعیت های مختلف می باشد.

اغلب این نشانه ها قابل مشاهده نیست، یکی از نشانه های مشهود حساسیت پوست سر، پوسته ریزی کف سر می باشد.

تشخیص حساسیت پوست سر به چه صورت می باشد؟

در خصوص حساسیت های طولانی مدت و یا شدید پوست سر، بهتر است به پزشک مراجعه شود. با مراجعه به پزشک، احتمالا پزشکان در ابتدا با پرسش سوالاتی در زمینه رژیم غذایی و جمع آوری سوابق پزشکی و تغییرات اخیر، علل حساسیت پوست سر بیماران را تشخیص می دهند. سپس پزشک ممکن است پوست سر را بررسی نماید و نمونه ای از فولیکول مو و یا پوست سر را مورد آزمایش قرار دهد.

راه حل درمانی برند رنه فورترر جهت درمان پوست سر حساس:

برند فرانسوی رنه فورترر با شعار ” راز داشتن موی زیبا، پوست سر سالم است” به تولید محصولات طبیعی، جهت برطرف نمودن مشکلات مربوط به پوست کف سر و مو پرداخته است. این برند به تازگی محصولی منحصر بفرد و آرامش بخش جهت تسکین پوست کف سر حساس را تولید و عرضه کرده است.

روش استفاده:

دو تا سه ساعت قبل از شستشو و حمام، روی پوست سر ماساژ داده شود.

مزایای استفاده از فلوئید التیام بخش سر آسترا رنه فورترر:

پیش شامپو مناسب استفاده پوست سر حساس و تحریک شده

درمان سوزش و خارش کف سر تحریک شده

مرطوب کننده و طراوت بخش پوست سر

تسکین دهنده فوری کف سر بواسطه ترکیب عصاره آسترا

خنک کننده فوری پوست سر بواسطه ترکیب عصاره نعنا

پاک کننده عمقی پوست کف سر بواسطه دارا بودن عصاره اکالیپتوس

بازسازی کننده و بازگردانی تعادل و سلامت پوست سر بواسطه دارا بودن ویتامین E، F، A