قرص لیورشیلد و کاربرد برای پسوریازیس
قرص لیورشیلد و کاربرد برای پسوریازیس

قرص لیورشیلد ساج پاد دارو، تقویت کننده کبد، محافظت کننده در برابر آسیب های کبدی است.

قرص لیورشیلد ساج پاد دارو، تقویت کننده کبد، محافظت کننده در برابر آسیب های کبدی است. ترکیب گیاهی قرص لیورشیلد جهت حفظ سلامت کبد و سم زدایی و پاک سازی کبد و عملکرد طبیعی کبد و کنترل دیابت نوع دو موثر است. همچنین یک مکمل موثر در درمان کبد چرب به شمار می رود. کبد نقش مهمی در تبدیل مواد غذایی به مواد شیمیایی اصلی و ضروری برای ادامه حیات بر عهده دارد. به همین دلیل نيمی از اجزای اين مکمل دارای خواص سم زدايی هستند و از اين نظر به عملكرد سم زدايی كبد كمك می كنند و نيم ديگر دارای خواص كاهنده تجمع چربی ها می باشند و می توانند در بهبود و درمان كبد چرب مفيد واقع شوند.

موارد مصرف قرص لیورشیلد ساج پاد دارو:

– سم زدایی و پاک سازی کننده کبد

– حفظ سلامت و عملکرد طبیعی کبد

– ممانعت از تجمع و رسوب چربی ها در کبد

– درمان کبد چرب

– کنترل دیابت نوع دو

مشخصات:

– قرص

– ۳۰ عدد در بسته

روش مصرف:

روزانه دو کپسول ميل نمايند.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

ترکیبات قرص لیورشیلد ساج پاد دارو – Livershield tablet SagePad Darou

عصاره بذر گیاه خار مریم محتوی سیلیمارین (ترکیبی از سیلی بینین، سیلی کریستین، سیلی دیانین و …)، فلاونوئیدها (کوئرستین، تاکسیفولین و …)، لینولئیک اسید، اولئیک اسید، کامپسترول و استیگماسترول

خار مریم:

مؤثرترين و فعالترين جزء اين گياه، يك بايوفلاونوئيد پيچيده به نام سيله مارين است. اين جزء فعال از طريق مهار ورود سموم و تركيبات مضر به داخل سلول های كبد و كمك به برداشتن اين سموم از آن سلول ها، از بافت كبد محافظت می كند(خاصيت سم زدايی تركيب).

همچنين سيله مارين مشابه ساير بايوفلاونوئيدها، دارای خواص آنتی اكسيدانی بسيار قوی است و می تواند در از بين بردن راديكال های آزاد و استرس های اكسيداتيو مؤثر باشد. در بسياری از مطالعات نشان داده شده است كه استفاده از اين گياه در كمك به بهبود هپاتيت مزمن، سيروزالكلی (از طريق كاهش سموم حاصله از الكل و مهار ورود انها به كبد) و دراز بين بردن رسوب سموم چربی در سلول های كبد مؤثر است.

همچنين سودمندی اين گياه در پيشگيری يا به تاخير انداختن نكروز (مرگ) سلول های كبدی و در نارسايی هاي كبد و درمان کبد چرب به اثبات رسيده است.