لوسیون شوینده و کرم دست و صورت اگزاسین Eczacin
لوسیون شوینده و کرم دست و صورت اگزاسین Eczacin

این شوینده پوست را رطوبت رسانی می کند و از پوست دست و صورت محافظت می نماید. علاوه بر این، در درمان خشکی، اگزما، انواع درماتیت و پسوریازیس هم موثر می باشد.

این محصول حاوی عصاره های طبیعی است و ضمن پاکسازی دست و صورت، التهابات پوستی را بهبود می بخشد و خشکی، سوزش و خارش پوست را هم درمان می کند. این شوینده پوست را رطوبت رسانی می کند و از پوست دست و صورت محافظت می نماید. علاوه بر این، در درمان خشکی، اگزما، انواع درماتیت و پسوریازیس هم موثر می باشد.

برای اثر بخشی بهتر، لازم است این لوسیون را حتما در کنار کرم اگزاسین هولیستیکا استفاده نمایید. ترکیب لوسیون و کرم هولیستیکا می تواند انواع التهابات پوست با علائم قرمزی، سوزش و خارش را به سرعت بهبود دهد. همچنین این پکیج می تواند التهابات پس از لایه برداری، اپیلاسیون و لیزر درمانی و میکرودرم را بهبود بخشد. از این پکیج برای بهبود سوختگی سطحی پوست و بهبود سرماسوختگی نیز می توان استفاده کرد.

لوسیون شوینده: لوسیون شوینده دست و صورت اگزاسین محتوی مواد پاک کننده ملایم و غیر قلیایی است که با عصاره های طبیعی رطوبت رسان و ضد التهاب غنی شده است. این شوینده سبب حفاظت از سلول های لایه دفاعی پوست شده و پوست را نرم و مرطوب نگه می دارد، حس خشکی و خارش را برطرف کرده و حساس ترین پوست ها را تسکین می دهد. مصرف آن برای تمام انواع پوست مناسب بوده و به ویژه برای پوست های خشک و حساس بسیار مفید است. همچنین برای پوست های مبتلا به اگزما، انواع درماتیت ها و پسوریازیس نیز کمک کننده است.

کرم: کرم اگزاسین بطور ویژه برای رفع خشکی، خارش و تحریکات پوستی ناشی از اگزما یا سایر عوامل تحریک کننده فرموله شده است. این کرم دارای بافتی نرم، غیر چرب و سریع الجذب بوده که به نحو بسیار موثری پوست را آبرسانی کرده و التهابات پوستی ناشی از عوامل مختلف را بهبود می بخشد.