پاکسازی بدن از پسوریازیس با شربت نیک سودا
پاکسازی بدن از پسوریازیس با شربت نیک سودا

شربت نیک سودا یا شربت مصفای خون فراطب محصولی است گیاهی که از آن می توان برای پاکسازی بدن از اخلاط غیر طبیعی و فاسد و بع عنوان منضج سودا، بلغم و صفرا استفاده کرد.

شربت نیک سودا یا شربت مصفای خون فراطب محصولی است گیاهی که از فرآورده های نظیر آلو بخارا، ریشه و میوه کاسنی، اندام هوایی گل بنفشه، ساقه گیاه عنب الثعلب,،پرسیاوشان، شاهتره، شکوفه غافث، عناب، سپستان، آمله مقشر، گل گاوزبان، گل سرخ، ترنجبین، شیرخشت، کاسنی تشکیل شده و از آن می توان برای پاکسازی بدن از اخلاط غیر طبیعی و فاسد و بع عنوان منضج سودا، بلغم و صفرا استفاده کرد.

موارد مصرف:

-درمان جوش

-بهبود اگزما

-بهبود پسوریازیس

-پاکسازی کبد

-تنظیم کنننده اخلاط بدن

-درمان انواع مشکلات پوستی

-بهبود خارش پوست سر

طرز استفاده از شربت سودا:

استفاده از شربت مصفای خون در افراد سنین بین ۸ الی ۱۵ سال نصف دستور استفاده و در افراد سنین بین ۵ الی ۸ سال یک سوم دستور استفاده می باشد مدت دوره مصرف آن حداقل ۱۴ روز می باشد توصیه می شود به صورت یک سیکل منظم مصرف شود. بر اساس بیماری های مختلف و نظر درمانگر مقدار و زمان استفاده از این شربت قابل تغییر می باشد. همچنین افرادی که مبتلا به کثرت و شدت خلط فاسد، استفاده از شربت تا ۴۰ روز توصیه می شود .

عوارض احتمالی استفاده از شربت سودا:

خوشبختانه تاکنون عوارض خطرناکی از مصرف این محصول گزارش نشده است اما مصرف این محصول برای کودکان زیر ۵ سال، خانم های باردار وشیرده ممنوع می باشد.