کانال رسمی سایت درمانی پسوریازیس در تلگرام
کانال رسمی سایت درمانی پسوریازیس در تلگرام

به اطلاع کلیه کاربران عزیز میرسانیم که شبکه اجتماعی سایت درمانی پسوریازیس در تلگرام راه اندازی شده و از این پس می توانید در این شبکه با دوستان پسوریازیسی خود در ارتباط باشید و امکاناتی فراتر از خیال را تجربه کنید. تلگرام یک برنامه پیام‌ رسان است که تمرکزش را روی سرعت انتقال پیام و […]

به اطلاع کلیه کاربران عزیز میرسانیم که شبکه اجتماعی سایت درمانی پسوریازیس در تلگرام راه اندازی شده و از این پس می توانید در این شبکه با دوستان پسوریازیسی خود در ارتباط باشید و امکاناتی فراتر از خیال را تجربه کنید. تلگرام یک برنامه پیام‌ رسان است که تمرکزش را روی سرعت انتقال پیام و امنیت گذاشته است این برنامه بسیار ساده و استفاده از آن رایگان است. با تلگرام شما می‌توانید عکس، ویدئو، متن و هر نوع فایلی را ارسال کنید به عبارت دیگر تلگرام ترکیبی از پیام‌ کوتاه و ایمیل است.

tlegrampsoriasis

این کانال با هدف دسترسی سریع مخاطبین سایت به مطالب و اخبار و همچنین آگاهی عموم مردم در مورد بیماری پسوریازیس و مباحث مرتبط با آن راه اندازی شده است. از همه شما کاربران و بازدید کنندگان گرامی جهت عضویت در کانال سایت درمانی پسوریازیس دعوت به عمل می آید. عضویت در این کانال هیچ محدودیتی ندارد و به صورت روزانه می توانید از مطالب سایت درمانی پسوریازیس با خبر شوید.

عضویت در کانال رسمی سایت درمانی پسوریازیس در تلگرام:

مخاطبان می توانند با مراجعه به آدرس زیر و پس از باز شدن صفحه کانال با کلیلک کردن بر روی گزینه join که در پایین صفحه قرار دارد در کانال رسمی سایت درمانی پسوریازیس در تلگرام عضو شوند.

www.telegram.me/psoriasiscure

تماس با ادمین در تلگرام:

ID: @psocure

شماره تماس:

Tel: 09357206808

برای عضویت در کانال تلگرامی سایت می توانید از تلگرام طلایی و هاتگرام هم استفاده کنید.

لازم به یادآوری است، از آنجا که این قابلیت در نسخه جدید تلگرام اضافه شده است لذا میبایست ابتدا نرم‌افزار تلگرام خود روی رایانه، تبلت و گوشی‌ به‌روزرسانی شده، سپس بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

همراه ما باشید و ما را به دوستان خود هم معرفی کنید.
سایت درمانی پسوریازیس