کرم ژل بازسازی کننده کورمد سی گل – SEAGULL
کرم ژل بازسازی کننده کورمد سی گل – SEAGULL

کرم ژل بازسازی کننده محصولی منحصر به فرد و سرشار از آنتی اکسیدان طبیعی کورکومین درمان موثر پسوریازیس و سایر بیماری های التهابی پوست است.

کرم ژل بازسازی کننده محصولی منحصر به فرد و سرشار از آنتی اکسیدان طبیعی کورکومین برگرفته از ریشه گیاه زردچوبه با خواص درمانی موثر، مرطوب کنندگی بسیار قوی، التیام بخش التهاب و بهبود دهنده اگزما، پسوریازیس و سایر بیماری های التهابی پوست است. خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی ماده کورکومین، در کاهش حساسیت،خارش، سوزش، پوسته ریزی و خشکی مفرط پوست بسیار موثر و مفید می باشد. همچنین فرمولاسیون این محصول فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا همچون کورتیکو استروئید، پارابن، رنگ و اسانس است.

موارد مصرف کرم ژل بازسازی کننده کورمد سی گل – SEAGULL:

بهبود التهاب، خارش، قرمزی و پوسته‌ریزی

مناسب خشکی پوست، اگزما و پسوریازیس

دارای خاصیت جذب سریع از پوست

روش مصرف:

پیش از اولین مصرف، مقداری از کرم-ژل را بر روی بخش کوچکی از پوست ناحیه بازو یا پشت لاله گوش استفاده کرده و پس از ۲۴ ساعت، محصول را طبق دستورالعمل زیر مصرف کنید.

۲ بار در روز، مقدار کافی از کرم-ژل را روی پوست تمیز صورت و نواحی آسیب‌دیده بمالید. همچنین در صورت نیاز در طول شبانه روز، می‌توان استفاده از این محصول را به دفعات تکرار کرد. این محصول به دلیل داشتن ماده موثر کورکومین، به پوست رنگ زرد می‌دهد؛ از این رو پس از مصرف اجازه دهید ناحیه مورد نظر کاملا خشک شود، سپس لباس بپوشید.