کمک به درمان پسوریازیس با شامپو دیترون
کمک به درمان پسوریازیس با شامپو دیترون

استفاده از شامپو موی خشک دیترون در از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر موثر بوده و به درمان پسوریازیس نیز کمک می کند.

شرکت آرایشی و بهداشتی رجین رخ برای مو های خشک محصولی به نام شامپو موی خشک دیترون ارائه کرده است که حاوی عصاره های گیاهی آلوئه ورا و روغن زیتون بوده و کدری، شکنندگی و خشکی مو را از بین می برد. این شامپو همچنین اثرات مرطوب کننده و آبرسان داشته و و موجب افزایش حالت پذیری مو ها، نرم و درخشان شدن آن ها می شود. استفاده از شامپو موی خشک دیترون در از بین بردن خارش و پوسته پوسته شدن پوست سر موثر بوده و به درمان پسوریازیس نیز کمک می کند.

آنزیم های موجود در عصاره آلوئه ورا تولید و رشد مو های جدید را تحریک کرده و سرعت جریان خون در پوست را افزایش می دهند. به این ترتیب پاپیلای پوستی فعال شده و موجب افزایش تغذیه فولیکول های مو می گردد. آلوئه ورا که از زمان های بسیار قدیم به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای پوست و مو مورد استفاده قرار می گرفته است، به رشد مو ها نیز کمک کرده و با اثرات ضد باکتری و ضد قارچی که دارد از ایجاد شوره سر جلوگیری می کند.

روغن زیتون دیگر ماده موثر موجود در شامپو مناسب مو های خشک دیترون است که به عنوان یکی از مفید ترین روغن ها برای مو شناخته می شود. این روغن قادر است با نفوذ عمیق در مو ها به افزایش رطوبت و حالت پذیری آن ها کمک کند. روغن زیتون کوتیکول های تشنه مو را سیراب کرده و به کاهش زبری و زمختی مو کمک می کند. این روغن حاوی آنتی اکسیدان بوده و از این طریق با ریزش و نازک شدن مو ها مقابله می کند.

توصیه می شود همزمان با مصرف این شامپو از ماسک مو کراتینه دیترون نیز که اثرات ضد ریزش و تقویت کننده مو دارد استفاده نمایید. این ماسک مو حاوی کراتین های گیاهی جوانه گندم، سویا و ذرت، روغن آرگان و ویتامین E بوده و به ترمیم ساختار و بافت مو کمک می کند.