کمک به رفع پسوریازیس با کرم گیاهی گشنیز شرکت دلبان
کمک به رفع پسوریازیس با کرم گیاهی گشنیز شرکت دلبان

کرم گیاهی گشنیز شرکت دلبان با دارا بودن عصاره های گیاهی بخصوص عصاره گشنیز، پوست را هیدراته و تغذیه نموده و باعث رفع التهابات پوستی میگردد. این ترکیب فوق العاده مغذی آنرا یهترین انتخاب برای استفاده در محصولات مراقبت پوست می کند. این کرم با افزایش جریان خون در مویرگ های سطحی پوست و نفوذپذیری […]

کرم گیاهی گشنیز شرکت دلبان با دارا بودن عصاره های گیاهی بخصوص عصاره گشنیز، پوست را هیدراته و تغذیه نموده و باعث رفع التهابات پوستی میگردد. این ترکیب فوق العاده مغذی آنرا یهترین انتخاب برای استفاده در محصولات مراقبت پوست می کند.

این کرم با افزایش جریان خون در مویرگ های سطحی پوست و نفوذپذیری سلولی به تغذیه سلول های پوستی کمک میکند، و همچنین با تنظیم چربی و رطوبت، پوست را نرم و لطیف می کند.

چرا محصولات مراقبت از پوست گیاهی توصیه می شود؟

رویکرد جامعه برای مراقبت و تغذیه پوست استفاده از محصولات گیاهی می باشد. محصولات گیاهی دلبان با روغن ها و عصاره های کاملا طبیعی منابعی غنی از آنتی اکسیدان و مرطوب کننده ها هستند، و زیبایی کاملا طبیعی برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین این محصولات حاوی مواد تشکیل دهنده گیاهی می باشند که موجب تحریک پوست های حساس نخواهد شد.

گشنیز غنی شده از انواع مواد معدنی و ویتامین های ضروری جهت رفع التهاب پوست می باشد. گشنیز می تواند به بازگرداندن سلامت پوست بیماران پسوریازیس کمک کرده و تازگی و طراوت را به پوست ببخشد.

سایر موارد مصرف:

-ضدجوش و کنترل ترشح چربی پوست

-مناسب جهت پوستهای مختلط

-درمان سطحی چین و چروک

طریقه مصرف:

روزی یک یا دوبار