کنترل درد و التهاب پسوریازیس با کپسول کورکومین رازک
کنترل درد و التهاب پسوریازیس با کپسول کورکومین رازک

کپسول کورکومین رازک حاوی عصاره زردچوبه بوده و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است. استفاده از این کپسول به بهبود درد و التهاب مفاصل کمک می‌کند.

کپسول کورکومین رازک حاوی عصاره زردچوبه بوده و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است. استفاده از این کپسول به بهبود درد و التهاب مفاصل کمک می‌کند.

زردچوبه یکی از شناخته ترین گیاهان دارویی است که در آشپزی به عنوان ادویه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه دارای اثرات ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی بوده و محافظ کبد نیز است. زرد رنگ بودن رنگ زردچوبه به علت وجود ماده ای به نام کورکومین است که خواص آنتی اکسیدان قابل توجهی دارد و در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد موثر است.

کنترل درد و التهاب پسوریازیس با کپسول کورکومین رازک:

خاصیت ضد التهابی مفاصل زردچوبه از جمله مهم ترین مصارف طبی این گیاه است. علاوه بر آن کورکومین در درمان و پیشگیری از بیماری‌های التهابی و بیماری‌های نظیر بیماری‌های قلبی عروقی، آلزایمر، آرتریت روماتوئید و پسوریازیس، چاقی، دیابت نوع ۲، سندروم متابولیک، سرطان، پانکراتیت، نارسایی مزمن کلیوی، آسم، برونشیت و اختلالات گوارشی موثر است. همچنین در سلامت کبد، چشم و پوست نقش بسزایی داشته و ترمیم زخم را تسریع می‌کند.

ویژگی های کپسول کورکومین رازک:

-حاوی عصاره خشک ریشه گیاه زردچوبه

-کاهش عوارض سندروم پیش از قاعدگی

-کمک به بهبود درد و التهاب مفاصل

-دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی

-ارتقا سلامت عمومی بدن

مقدار مصرف:

-روزی ۳ تا ۴ عدد ترجیحا همراه با غذا میل شود.

-دوز متوسط روزانه ۱,۵ تا ۳ گرم از گیاه است، هر کپسول حاوی ۴۳۵ میلی گرم پلت عصاره خشک زردچوبه است که ۳ تا ۴ بار در روز ترجیحا همراه با غذا مصرف شود.

لطفا دقت کنید:

-در جای خشک و خنک و در ظرف کاملا در بسته نگهداری شود.

-دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

موارد منع مصرف:

-با توجه به اثرات خونریزی دهنده احتمالی می‌بایست ۲ هفته قبل از هر گونه عمل جراحی مصرف فرآورده قطع شود.

-بیماران کلیوی، گوارشی و دیابتی این محصول را باید تحت نظر پزشک مصرف کنند.

-مصرف این فرآورده برای کودکان توصیه نمی‌شود.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی:

به دلیل اثر قاعده آوری و سقط زردچوبه که از تحریک رحمی آن ناشی می‌شود، در بارداری و شیردهی مصرف نشود.

عوارض جانبی:

این محصول معمولا به خوبی توسط افراد تحمل می‌شود. مصرف بیش از حد یا مستمر این کپسول می‌تواند موجب تحریک دستگاه گوارش و رفلاکس معده شود. همچنین ممکن است موجب سرگیجه، تهوع یا اسهال شود.

تداخل دارویی:

از مصرف مقدار زیاد آن همراه با ضد انعقاد‌های خوراکی و ضد التهاب‌های غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن و تولمتین، ناپروکسن، ایندومتاسین اجتناب شود. زیرا خواص آنها را تشدید می‌کند.