کنترل علائم بالینی پسوریازیس با پن مایع پسوریازیس دئودراگ
کنترل علائم بالینی پسوریازیس با پن مایع پسوریازیس دئودراگ

پن لیکوئید (مایع) پسوریازیس محصولی با ترکیبات موثر جهت مراقبت و کنترل علائم بالینی پسوریازیس است که باعث اثردهی بیشتر و کاهش طول دوره درمان خواهد گردید. در این محصول  کل تار ۱% (بصورت پودری با بوی مهار شده) جهت کنترل تقسیم سلولی و اثر ضد التهابی فرموله شده است. (در حال حاضر کل تار […]

پن لیکوئید (مایع) پسوریازیس محصولی با ترکیبات موثر جهت مراقبت و کنترل علائم بالینی پسوریازیس است که باعث اثردهی بیشتر و کاهش طول دوره درمان خواهد گردید.

در این محصول  کل تار ۱% (بصورت پودری با بوی مهار شده) جهت کنترل تقسیم سلولی و اثر ضد التهابی فرموله شده است. (در حال حاضر کل تار به عنوان ترکیب موثر در کنترل و بهبود علائم بالینی پسوریازیس شناخته شده است و این ترکیب فاقد رایحه تند شامپوهای کل تار می باشد. که باعث افزایش شانس موفقیت به درمان می گردد) همچنین سالیسیلیک اسید ۳% علاوه بر اثر ضد التهابی، باعث کنترل خارش و پوسته ریزی می شود. از طرفی جهت کنترل تراکم میکروبی پوست و کاهش هر چه بیشتر التهاب روغن درخت چای ۳% و عصاره گل ختمی به کار رفته شده است.

از دیگر ترکیبات به کار رفته در این پن می توان به ویتامین E، A، D، هیالورونیک اسید، لاکتیک اسید، شی باتر، آلوئه ورا، گلیسیرین و … اشاره کرد که ترکیب این مواد سبب آبرسانی، نرمی و مرطوب نگه داشتن پوست شده. از طرفی با تنظیم سیستم ایمنی پوست باعث ترمیم هر چه بیشتر آن شده و از پوست در بهترین حالت محافظت می کند. PH این محصول برابر ۴٫۸ است که PH کاملآ مراقبتی و درمانی است. نا گفته نماند این محصول برای صورت و بدن قابل استفاده است و  می تواند در کنار درمان های دیگر پوست قرار گیرد و باعث تسریع روند بهبود شود.

کنترل علائم بالینی پسوریازیس با پن مایع پسوریازیس دئودراگ:

افرادی که به بیماری پوستی پسوریازیس مبتلا می باشند از خشکی‌ پوست‌ خود باید جلوگیری‌ کنند که‌ این‌ کار تعداد دفعات‌ عود بیماری‌ را کاهش‌ می‌ دهد. در بیماری پوستی پسوریازیس خشکی پوست با قرمزی و فلس های نقره ای و خشک که گاهی شبیه شوره سر است.

نوع عصاره:

گل بابونه، آووکادو، آلوئه ورا

روش مصرف:

کف محصول ۱ دقیقه روی صورت و ۳ دقیقه روی بدن باقی بماند و سپس آبکشی نمایید(هفته ای ۳ الی ۴ مرتبه توصیه می گردد).