کپسول ضد التهاب سلدرین هلث اید برای آرتریت پسوریاتیک
کپسول ضد التهاب سلدرین هلث اید برای آرتریت پسوریاتیک

کپسول سلدرین ۳۵۰ نوعی روان کننده برای غشای سلول های بدن است و خاصیت کشسانی سلول ها را تقویت می کند در نتیجه این محصول باعث نرم شدن مفاصل و افزایش مایع سینوویال می شود.

کپسول سلدرین ۳۵۰ نوعی روان کننده برای غشای سلول های بدن است و خاصیت کشسانی سلول ها را تقویت می کند در نتیجه این محصول باعث نرم شدن مفاصل و افزایش مایع سینوویال می شود.

کپسول سلدرین ۳۵۰ به عنوان یک جایگزین عالی برای گلوکوزامین معرفی شده است. آرتریت یا التهاب مفاصل از عوارض بیماری های خود ایمنی یا عفونت مفصلی حاصل آرتروز است. علاوه بر آن بیماری های متابولیک مانند نقرس نیز عوارضی همچون التهاب مفاصل و درد دارند. عارضه آرتریت با ایجاد خشکی، تورم، محدودیت هایی در حرکت و گاها تغییر شکل همراه می باشد.

درد های مفصلی به دلیل علت های تشکیل دهنده متفاوتی که دارند، از درمان های مختلفی برخوردار می باشند. برای هر درد مفصلی ایجاد شده تنها با تشخیص دقیق علت به وجود آورنده آن می توان درمانی مناسب را ارائه کرد.

سلدرین:

سلدرین ترکیبی از اسید های چرب است که می تواند منشا حیوانی یا گیاهی داشته باشد. آزمایشات نشان می دهد این مکمل اثری مشابه روغن ماهی دارد و باعث کاهش التهاب می شود. در نتیجه کپسول سلدرین ۳۵۰ با کنترل التهاب و کاهش آن درد های ناشی از آن را تسکین می دهد و به انعطاف پذیری مفاصل کمک کند. در نتایج حاصل از آزمایشات افزایش بیان مارکرهای غضروف ساز (آگرکان، کلاژن نوع II، سیندکان ۳ و سولفات کندرویتین) به دنبال مصرف مکمل سلدرین مشاهده شده است.

مشخصه های محصول:

-مصرف این محصول به درمان و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مفصلی کمک می کند.

-تحرک و انعطاف پذیری نیز با استفاده از این کپسول ها بهبود میابد.

-کپسول سلدرین همچنین در کاهش درد های ایجاد شده به علت بیماری های مفصلی نقش دارد.

-سرعت پیشروی و آسیب دیدگی در بیماری های رماتیسم و نقرس نیز با مصرف این محصول کم تر می شود.

-محصول کپسول سلدرین ۳۵۰ از خواص ضد التهابی برخوردار است.

نحوه مصرف:

افراد بالای ۱۲ سال می توانند روزانه یک عدد کپسول سلدرین ۳۵۰ را مصرف نمایند. میانسالان نیز در صورت نیاز می توانند تا ۲ عدد کپسول در روز مصرف نمایند.

نکات قابل توجه:

-در صورت داشتن بیماری زمینه ای قبل از مصرف کپسول سلدرین ۳۵۰ با پزشک خود مشورت کنید.

-دوز مصرفی و یا تعداد مصرفی خود را بدون اطلاع پزشک یا داروساز خود تغییر ندهید.

-در دوران بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنید.

شیوه نگهداری:

-کپسول سلدرین ۳۵۰ را در جایی خشک و در دمای کمتر از ۲۵ درجه نگهداری کنید.

-محصول سلدرین ۳۵۰ میلی گرم هلث اید را در محیطی دور از دسترس اطفال قرار دهید.