رفع علائم بیماری پسوریازیس با کرم آنتی پسو سریتا
رفع علائم بیماری پسوریازیس با کرم آنتی پسو سریتا

کرم آنتی پسو سریتا (ANTI PSO) محصولی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس است. این محصول از اجزاء و مواد موثره ای تشکیل شده است که با مکانیسم های کارآمد، باعث درمان و رفع علائم بیماری پسوریازیس (خارش، قرمزی، التهاب، پوسته ریزی، پلاك های پوستی) می شود. کرم آنتی پسو سریتا و بیماری پسوریازیس: کرم […]

کرم آنتی پسو سریتا (ANTI PSO) محصولی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس است. این محصول از اجزاء و مواد موثره ای تشکیل شده است که با مکانیسم های کارآمد، باعث درمان و رفع علائم بیماری پسوریازیس (خارش، قرمزی، التهاب، پوسته ریزی، پلاك های پوستی) می شود.

کرم آنتی پسو سریتا و بیماری پسوریازیس:

کرم ضد پسوریازیس سریتا عوارض بیماری پسوریازیس را با طبیعی كردن تولید سلول های پوستی و زمان به بلوغ رسیدن آنها درمان می كند. این كرم باعث بهبود عملكرد سدهای دفاعی پوست از طریق فعال كردن سیستم ترمیمی خود پوست می شود همچنین با تقویت پوست، مانع از دست دادن رطوبت آن می شود. کمپلکس ضد التهابی کرم ضد پسوریازیس سریتا با مکانیسم های کارآمد باعث مهار التهاب پوستی در نتیجه رفع مشکلات قرمزی، خارش و تورم پوست می شود.

رفع پلاک های پسوریازیس

ترمیم و رفع التهاب پوستی

رفع خارش

کاهش قرمزی

لایه برداری مناسب

تحریک بازسازی سلولی

رطوبت رسانی ۲۴ ساعته

اثرات ضدمیکروبی

اثرات آنتی اکسیدانی

شرکت سازنده:

گروه پارس آزمای طب (pars azmay teb) در سال ۱۳۸۳ با شکل گیری هسته تحقیقاتی شروع به فعالیت نمود و به پشتوانه چندی از پژوهشگران جوان، پروژه تحقیقاتی خود را با نگاهی صرفا پژوهشی و فارغ از صنعت و تولید آغاز نمود و پس از چندی با توجه به نتایج درخشان آن تحقیقات و تشویق جمعی از صاحب نظران، مجموعه پارس آزمای طب این افتخار را پیدا کرد تا تنها مجموعه ای باشد که فعالیت خود را با تحقیقات شروع کرده و سپس به سمت تولید روی آورده است. داشتن نگاه علمی و پژوهشی در مجموعه پارس آزمای طب سبب آن شد که فارغ از هرگونه کار کپی سازی، تمامی فرمولاسیون محصولات را خود طراحی نموده، و به افتخاری بزرگ در عرصه علم و دانش کشور نایل آید.
این مجموعه با توجه به حضور پررنگ خود، گام های بلندی را به پشتوانه جمعی از جوانان پرانگیزه این مرز و بوم در جهت ارتقاء و اعتلای علمی وپژوهشی کشور برداشته و امیدوار است که در آینده نیز قدم هایی بیاد ماندنی و یادآور بزرگان خوش آوازه سرزمین پارسی بردارد.

کرم ضد پسوریازیس سریتا ساخت شرکت گروه پارس آزمای طب بوده که آزمون های بالینی اثر گذاری را پشت سر گذاشته است و توسط درماتولوژیست ها تائید شده است.

ترکیبات اصلی:

روغن آرگان، اوره ۵%، اسید هیالورونیک، عصاره آلوئه ورا، اسید سالیسیلیک، آلفا بیزابولول، روغن کالاندولا، کمپلکس ویتامینی، عصاره برگ های بلوط و چای سبز، زینک (روی) که در ادامه به جزئیات آن ها می پردازیم:

عصاره برگ های بلوط و چای سبز:

عصاره برگ های بلوط و چای سبز موجود در این کمپلکس باعث مهار رهاسازی هیستامین و مهار سنتز سایتوکاین ها توسط سلول های ایمنی می شود. اپی گالوکاتکین گالاتیل گلوکوساید موجود در چای سبز باعث کاهش رهاسازی IL-8می شود. همچنین با مهار فعالیت NF-κB که یک فاکتور رونویسی از مدیاتورهای التهابی است، روند تولید التهاب را مهار می کند که نتیجه آن مهار قرمزی و تورم پوست است.

آلفا بیزابولول:

آلفا بیزابولول موجود در این کمپلکس از ترکیبات گیاهی استخراج شده است و باعث مهار سایر سایتوکاین های التهابی نظیر IL-1 و LTB4 می شود.

روغن کالاندولا:

فلاونوئیدهای موجود در عصاره گیاه کالاندولا مانند آپی ژنین با مهار فسفولیپاز A2، مانع از رهاسازی اسید آراشیدونیک از غشای سلولی شده و باعث مسدود شدن مسیر سیکلواکسیژناز و لیپواکسیژناز می شوند که متعاقب آن سنتز مدیاتورهای التهابی نظیر پروستاگلاندین ها و لوکوترین ها مهار می شود.

اسید سالیسیلیک:

اسید سالیسیلیک موجود در این کرم خواص چندگانه دارد. این ترکیب با خواص كراتولیتیكی خود باعث ریزش سلول های مرده پوست می شود که نتیجه آن پاکسازی پوست از فلس ها و ورقه های اضافی می باشد. اسید سالیسیلیک همچنین خاصیت ضد التهابی نیز دارد. کرم ضد پسوریازیس سریتا بدن با چند راهکار موثر، خشکی و ضخامت پوست مبتلایان به پسوریازیس را درمان می کند. یکی از این راهکارها، آب رسانی مناسب به پوست است که به واسطه کمپلکس رطوبت رسان موجود در کرم صورت می گیرد.

اسید هیالورونیک:

اسید هیالورونیک موجود در این کرم یکی از اجزای طبیعی موجود در پوست انسان است که گرایش بالایی به پیوند با مولکول های آب دارد بنابراین نقش مهمی در حفظ و نگهداری مولکول های آب دارد. اسید هیالورونیک همچنین در رفع چین و چروک های پوستی که در پوست های خشک بیشتر پدید می آید، موثر است.

رطوبت رسانی با اوره:

کمپلکس رطوبت رسان کرم ضد پسوریازیس سریتا همچنین با تنظیم تعادل اسمزی پوست، باعث رطوبت دهی زیاد، سریع و ۲۴ ساعته در پوست می شود. اوره ترکیب دیگر موجود در این کمپلکس، با خاصیت مرطوب كنندگی طبیعی و حفظ تعادل چربی آب پوست و افزایش قدرت انعطاف پذیری آن، سبب كاهش دفع رطوبت پوست می گردد.

روغن آرگان:

روغن های موجود در این کرم نیز نقش مهمی در رفع خشکی پوست و تقویت آن دارند. روغن آرگان حاوی مقادیر بالایی ویتامین E است موجب ترمیم سلول های پوست، الاستیک شدن و صاف و براق شدن آن می شود. از طرفی دیگر وجود مقادیر قابل توجه اسیدهای چرب غیر اشباع در این روغن، جذب دائمی آب پوست را امکان پذیر کرده و باعث حفظ رطوبت و تازگی پوست می شود.

آلوئه ورا:

عصاره آلوئه ورا موجود در این کرم نیز باعث باسازی پوست شده و لطافت را به پوست باز می گرداند.

زینک یا روی:

از دیگر ترکیبات موثر در این کرم، زینک یا روی است. روی از جمله ترکیباتی است که نقش مهمی در سلامت پوست دارد. یکی از عملکردهای روی تاثیر آن بر روند متابولیسم سلولی است. این ماده تاثیر مهمی بر روی برخی از آنزیم های پوستی می گذارد. از جمله این آنزیم ها می توان به آلکالین فسفاتاز و ماتریکس متالوپروتئیناز اشاره کرد. روی همچنین خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی نیز دارد. بیماری پسوریازیس در برخی موارد همراه با بیماری های قارچی مثل شوره و درماتیت سبورئیک است. اینگونه بیماری های قارچی باعث تشدید علائم پسوریازیس می شوند. بنابراین روی موجود در کرم ضد پسوریازیس سریتا با مهار و از بین بردن قارچ های مضر، نقش مهمی در سلامت پوست ایفا می کند.

ویتامین های A-E-D:

کمپلکس ویتامینی موجود در کرم ضد پسوریازیس سریتا نیز نقش مهمی در طبیعی شدن پوست افراد مبتلا به پسوریازیس دارد. به طور مثال ویتامین A موجود در این کمپلکس باعث تنظیم تکثیر سلول های اپیدرم پوست شده و از تجمع کراتین، ورقه ها و پوسته های اضافی ممانعت می کند. ویتامین E موجود در این کمپلکس نیز خاصیت آنتی اکسیدانتی داشته و از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیر اشباع پوست جلوگیری می کند. ویتامین D نیز در تنظیم تکثیر و تمایز کراتینوسیت ها نقش دارد.

روش مصرف:

در ابتدا و قبل از مالیدن کرم، سطح پوست را خشک و تمیز كنید. سپس مقدار مناسبی از کرم را روزی ۲ بار و به طور یکنواخت بر روی پوست بمالید.

نکات:

شواهدی مبنی بر تداخل کرم ضد پسوریازیس سریتا با سایر محصولات گزارش نشده است.

کرم ضد پسوریازیس سریتا باعث نازكی بیش از حد یا حساسیت پوستی و همچنین واكنش های آلرژیك در افراد تحت درمان نمی شود.

کرم ضد پسوریازیس سریتا باعث به جا ماندن لك بر روی لباس افراد مصرف كننده و اختلالات پیگمانتاسیون پوستی نمی شود.