فوم پسوریازیس انستیلار (Enstilar) به ایران رسید
فوم پسوریازیس انستیلار (Enstilar) به ایران رسید

فوم پسوریازیس انستیلار (Enstilar) اولین افشانه موضعی از نوع خود است و برای درمان بیماران مبتلا به پسوریازیس ولگاریس تهیه شده است.

فوم پسوریازیس انستیلار (Enstilar) اولین افشانه موضعی از نوع خود است و برای درمان بیماران مبتلا به پسوریازیس ولگاریس تهیه شده است. با توجه به بیانیه منتشر شده توسط LEO شرکت سازنده انستیلار، در مرحله III کارآزمایی بالینی نشان داده شده که بیش از نیمی از بیماران که از فوم استفاده میکردند بعد از گذشت یک ماه پوستشان پاک یا تقریبا پاک شده بود و ۷۵ درصد بهبودی شدت بیماری خود دست یافتند.

شرکت سازنده:

فوم پسوریازیس انستیلار (Enstilar) که جهت کنترل بیماری پوستی پسوریازیس کاربرد دارد ساخت کمپانی معروف LEO است. شرکت LEO یک شرکت دارویی بین المللی است که مقر آن در کشور دانمارک است. کمپانی LEO در سال ۱۹۰۸ برپایه محصولات دارویی در دانمارک ساخته شده است. این کمپانی فعالیت خود را در زمینه بیماری‌‌‌‌‌‌‌های پوستی و ترومبوتیک ادامه می‌دهد. محصولات این کمپانی در بیش از ۶۱ کشور در دنیا به فروش می‌رسد. همچنین بیش از ۴۸۰۰ نفر در سراسر دنیا با این کمپانی همکاری به عمل می‌آورند.

موارد مصرف:

✔ داروی ثبت شده انستیلار با فرمولاسیون بدون الکل به شکل فوم موضعی برای درمان پسوریازیس ولگاریس به کار می‌رود. شایع ترین فرم پسوریازیس، پسوریازیس معمولی یا ولگاریس (p.vulgaris) بوده که با ضایعات قرنیه – قرمز (عنابی) با محدوده کاملا مشخص و کمی برامده شروع شده و به تدریج پوسته‌‌‌‌های ورقه ورقه سفید یا صدفی شکل بر روی انها تشکیل می‌شود.

✔ مناطقی از بدن که بیشتر درگیر می‌شوند روی زانو، آرنج، پوست سر و ناحیه ساکروم است. اگر پوسته‌‌‌‌های سفید رنگ سطح ضایعه به آهستگی و ملایمت برداشته شود نقاط ریز خونریزی دهنده ظاهر می‌شود که ارزش تشخیصی دارد.

ترکیبات:

✔ فوم پسوریازیس انستیلار (Enstilar) ترکیبی از کلسیپوتریول و بتامتازون دی پروپیونات است.

احتیاط در مصرف:

✔ جهت درمان پسوریازیس در بیماران بالای ۱۸ سال به بالا.

خرید آنلاین:

***فوم پسوریازیس انستیلار (Enstilar) فروشگاه آنلاین مایپسو***