امولسیون گیاهی ماساژ ایموتن ضد پسوریازیس و آرتریت
امولسیون گیاهی ماساژ ایموتن ضد پسوریازیس و آرتریت

امولسیون گیاهی ماساژ ایموتن از بین برنده تمامی دردهای عضلانی مفصلی (ورم مفاصل) دردهای استخوانی ، آرتریت پسوریاتیک، سردردها و … می باشد.

امولسیون گیاهی ماساژ ایموتن از بین برنده تمامی دردهای عضلانی مفصلی (ورم مفاصل) دردهای استخوانی ، پوکی استخوان ، ترمیم استخوان های شکسته ، دردهای سیاتیکی ناشی از استئوآرتریت و آرتریت پسوریاتیک ، سردردها و میگرن و دردهای دوران قاعدگی و دردهای دوران بارداری و … می باشد. این اختراع با تلفیق نانو امولسیون (نانو لیپوزوم ) و فناوری کربومری (ژله کننده) پایداری و حداکثر اثرگذاری را دارا می باشد.

توضیحات:

این امولوسیون ساخته شده مسکن ، ضد درد ،ضد التهاب عمومی بدن بسیار قدرتمند و بسیار اثر بخش در ترمیم مفاصل (در هر نقطه از بدن) آرتروز – روماتیسم – ترمیم استخوان شکسته بهبود درد و ترمیم پوکی استخوان – ضرب خوردگی و کوفتگی عضلات
این محصول کاربرد بسیار گسترده ای دارد از جمله استفاده در ناحیه شکم و دردها و گرفتگی های شکم (حتی عضلات صاف) و همینطور از بین برنده دردهای میگرنی و سردردهای ناشی از آن ، استفاده عمومی در تمام نقاط بدن به جز چشم ، دهان و بینی و همینطور استفاده از آن در تمامی سنین تمامی محصولات پیشین به هیچ عنوان تمام این قابلیت ها نداشته و اکثرا مسکن بوده اند و این محصول هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند و وابستگی نیز ندارد .

مولتی ویتامینی کامل از دل طبیعت ایران حاوی امگا ۳،۶،۹ به همراه ویتامین های K،E،D،A و .. شامل مواد موثره همچون آلیسین ، کورکومین ، منتول ، آرابین باسورین ، سینامیک آلدهید ، اپی کاتچین ، بتا بیزابولن ، زینجی برن تیمو کینون می باشد .

مشخصه ها:

از بین بردن خستگی بدن حین ماساژ

تسکین درد های عضلانی و مفصلی

ضد التهاب (همه ترکیبات)

ضد پسوریازیس (زیتون کنجد دارچین زنجبیل)

ضد میگرن (منتول زنجبیل زردچوبه)

ضد گرفتگی ضرب خوردگی عضلات اسکلتی (همه موارد)

بازسازی و ترمیم پوست های خشک و آسیب دیده (روغن زیتون و کنجد زردچوبه)

افزایش و تقویت سیستم ایمنی (سیر زردچوبه دارچین)

روش مصرف:

قبل از مصرف خوب تکان دهید. روزانه ۳ تا ۴ مرتبه مقدار کافی از محلول را در موضع استفاده کرده و در صورت امکان ماساژ داده شود و با باند کشی موضع را بسته و در حالت استراحت نگه دارید.

استفاده از این محصول محدودیت سنی ندارد.

این محصول جهت مصرف خارجی روی پوست سالم میباشد.

مصرف این فرآورده ابتدا باعث خنکی و سوزش موقت در موضع می گردد که خود به خود رفع خواهد شد.

از امولسیون گیاهی ماساژ هیشو آرپا (تمام نقاط بدن به جز چشم دهان و بینی) بدون هیچ گونه محدودیت و عوارضی میتوانید مدت طولانی از محصول استفاده کنید تا بهبودی حاصل گردد.

کمترین میزان مصرف برای کوچکترین ناحیه ۴ پاف و برای نواحی مثل زانو حداقل ۱۵ پاف و نواحی گسترده تر (کمر) بیشتر از این میزان مورد نیاز است.

امولسیون در مدت زمان حدود ۱۰ دقیقه پس از ماساژ جذب کامل پوست خواهد شد.

قابل استفاده در دوران بارداری و شیردهی

هشدار مصرف:

این فراورده برای افراد کمتر از ۶ سال توصیه نمی شود.

از تماس فراورده با زخم باز و چشم و دهان جدا خود داری کنید.

این محصول جهت مصرف خارجی روی پوست سالم می باشد.

دور از دسترس اطفال قرار گیرد.