اولین اپلیکیشن اندروید بیماری پوستی پسوریازیس
اولین اپلیکیشن اندروید بیماری پوستی پسوریازیس

پسوریازیس یکی از بیماری های فراگیر در دنیاست و هم اکنون میلیون ها نفر با مشکلات آن دست و پنجه نرم می کنند. بنابر آخرین آمار اعلام شده، در دنیا بیش از ۱۲۵ ملیون نفر مبتلا به پسوریازیس هستند، بنابراین پیشگیری از بروز این مشکل و آموزش و کمک به بیماران مبتلا به آن برای […]

پسوریازیس یکی از بیماری های فراگیر در دنیاست و هم اکنون میلیون ها نفر با مشکلات آن دست و پنجه نرم می کنند. بنابر آخرین آمار اعلام شده، در دنیا بیش از ۱۲۵ ملیون نفر مبتلا به پسوریازیس هستند، بنابراین پیشگیری از بروز این مشکل و آموزش و کمک به بیماران مبتلا به آن برای غلبه و کنترل این بیماری اهمیت فراوانی دارد. تغذیه صحیح، دوری از استرس، عوامل تشدید کننده، ورزش مکرر و …. می تواند نقش موثری در کنترل بیماری پسوریازیس داشته باشد، از این رو سایت درمانی پسوریازیس اپلیکیشنی را برای مبتلایان به این بیماری طراحی کرده که با کمک این ابزار بسیار مفید، مبتلایان به این بیماری می توانند لحظه به لحظه از جدیدترین اخبار کنترل و درمان این بیماری مزمن پوستی با خبر شده و از عوارض و تشدید بیشتر آن دور بمانند.

app psoriasis

تمام استفاده کنندگان از این اپلیکیشن عنوان کرده اند که با نصب این اپلیکیشن، همواره مشتاق این بوده اند که روزانه اطلاعات مربوط به بیماری خود را مرور کرده و از اخبار جدید آن برای کنترل بیماری خود استفاده کنند. این برنامه به عنوان اولین اپلیکیشن بیماری پوستی پسوریازیس در ایران، ابزاری است که در محیطی زیبا و چشم نواز بیماران را روزانه از آخرین اخبار و جدیدترین روش ها و شیوه های کنترل و درمان بیماری پوستی پسوریازیس آگاه کرده و سعی می کند که با دادن روحیه به بیماران پسوریازیس، آنها را در بهبود پروسه درمانی شان کمک کند.

اپلیکیشن اندروید پسوریازیس:

با شکوفایی گوشی‌ های هوشمند و گرایش توسعه‌ دهندگان به تولید اپلیکیشن‌ های موبایلی، کنترل پسوریازیس نیز آسانتر از هر زمان دیگری شده است. یکی دیگر از امکانات بسیار عالی اپلیکیشن پسوریازیس، توانایی گرفتن خروجی PDF یا XLS از داده هاست. بنابراین بیمار می تواند در مراجعه بعدی به پزشک معالج، این اطلاعات را جهت کمک به درمان در اختیار وی قرار دهد.

از دیگر مزایای این اپلیکیشن کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستورات غذایی با تصاویر و اطلاعات تغذیه‌ ای در اختیار شما قرار می‌ دهد.
  • اولین کسی هستید که از اخبار جدید بیماری مطلع می شوید.
  • تغییرات مثبت رفتاری را تشویق می‌ کند.
  • امکان اشتراک‌ گذاری نکات مدیریت و کنترل پسوریازیس با دیگران را مهیا می کند.
  • تعریف بیماری، علت، روند، عوامل تشدید کننده و هر آنچه که در مورد بیماری می خواهید.
  • همیشه و همه جا می توانید به اطلاعات سایت دسترسی داشته باشید.

رابط کاربری:

این اپلیکیشن از رابط کاربری مناسبی برخوردار است و در این زمینه باید امتیاز خوبی را به طراحان آن داد. اپلیکیشن پسوریازیس برای عموم جامعه طراحی شده است و جامعه هدف آن افرادی هستند که سر و کار کمتری با تکنولوژی روز، اینترنت و فناوری های نوین دارند. به همین منظور طراحی گرافیکی این برنامه نیز دارای محیط جذاب، کاربر پسند و با کاربری آسان است. همین امر باعث می شود تا عموم جامعه بتوانند بهتر از این اپلیکیشن استفاده کنند.

راهنما و نصب:

اپلیکیشن اندروید رایگان «پسوریازیس» تاکنون توسط افراد زیادی دانلود و روی موبایل ها نصب شده است. شما هم برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به لینک پایین همین مطلب رفته و بر روی آن کلیک کنید.

برای دانلود اولین اپلیکیشن بیماری پوستی پسوریازیس اینجا کلیک کنید.

از همه دوستانی که ما را در تهیه این اپلیکیشن مفید همراهی کردند نهایت تشکر را داریم.
همراه ما باشید و ما را به دوستان خود هم معرفی کنید.
سایت درمانی پسوریازیس