بهبود زخم های پسوریازیس با روغن هسته خرما فلاوینا
بهبود زخم های پسوریازیس با روغن هسته خرما فلاوینا

روغن هسته خرما فرا بکر فلاوینا باعث از بین رفتن جای زخم، بهبود زخم های مزمن مثل زخم دیابت و پسوریازیس می‌شود، به سرعت التهاب‌های پوستی را درمان می کند

روغن هسته خرما فرا بکر فلاوینا باعث از بین رفتن جای زخم، بهبود زخم های مزمن مثل زخم دیابت و پسوریازیس می‌شود، به سرعت التهاب‌های پوستی را درمان کرده و موجب تقویت موهای آسیب دیده به خصوص موهای رنگ شده می‌گردد.

روغن هسته خرما یکی از گرانبهاترین و با ارزش ترین روغن های گیاهی جهان که طی چندین مرحله فرآیند دشوار و پیچیده و با استفاده از دستگاه های خاص صنعتی تهیه و استخراج می گردد. روغن هسته خرما دارای خواص درمانی و اثر بخش می باشد که اثرات و نتایج مثبت آن را مشاهده خواهید کرد.

روغن هسته خرما سرشار از انواع ویتامین ها مانند : A-B-C-D-E-K-B1-B2-B5-B6-B9-B12 و دیگر ویتامین ها و مواد معدنی همچون: آهن، کلسیم، منیزیم، روی، پتاسیم، فسفر، منگنز و همچنین فیبر و اسید های چرب مفید، پروتئین و کالری می باشد. روغن هسته خرما حاوی بیش از ۵۰٪ اسید اولئیک، ۱۹٪ اسید لینولئیک، ۱۰٪ اسید لوریک و ۱۰٪ اسید پالمیتیک است، اسیدهای چرب مفید برای پوست صورت، موی سر و همچنین سلامت عمومی بدن که می تواند به حفظ سلامتی شما کمک نماید.