تاثیر شامپو موهای خشک و وز گلینت در کنترل پسوریازیس
تاثیر شامپو موهای خشک و وز گلینت در کنترل پسوریازیس

شامپو موهای خشک و وز گلینت، پنجمین شامپوی قدرتمند جهت ترمیم موهای آسیب دیده است. در درمان پسوریازیس، از كرم كورتیزون بهتر اثر می كند.

شامپو موهای خشک و وز گلینت، پنجمین شامپوی قدرتمند جهت ترمیم موهای آسیب دیده است. در درمان پسوریازیس، از كرم كورتیزون بهتر اثر می كند. اگر کف سر شما دچار زخم است، می توانید از شامپو مغذی نوتری جهت تسریع روند بهبودی استفاده کنید. همینطور شامپو موهای خشک و وز گلینت با آبرسانی فوق العاده، باعث احساس نرمی و آرامش همراه با زیبایی در موها بعد از اولین استفاده از آن می شود و همچنین برای اسكالپ های خشك و حساس مناسب است.

شامپو موهای خشک و وز نوتری اویل گلینت حاوی روغن جوجوبا و روغن کندی برای شما موهایی قوی و بدون آسیب به همراه دارد. اگر پوست سر شما چرب است و در عین حال موهایتان آسیب دیده یا وزدار است، میتوانید از شامپوی مخصوص موهای چرب مانند شامپو حجم دهنده گلینت ناحیه رویش مو استفاده نموده و از شامپو مغذی نوتری برای ساقه ی موهای خشك، آسیب دیده و وز دار استفاده کنید.

خواص شامپو موهای خشک و وز گلینت:

تغذیه کننده عمیق موی سر

آبرسانی فوق العاده به موها به دلیل وجود لیپیدها

تنظیم کننده عملکرد پوست سر

حاوی روغن جوجوبا و روغن کندی

درمان کننده پسوریازیس

درمان خشکی مو، وز و آسیب های مو

روش مصرف:

مقدار کمی از شامپو موهای خشک و وز گلینت را روی موی خیس پخش کرده، اجازه دهید مدت کوتاهی جذب شده، موها را کمی ماساژ داده، سپس کاملا آبکشی نمایید. شامپو کف بسیار ملایمی دارد. برای موهای بلند توصیه می شود که شامپو را با تناسب ۱ به ۱۰ با آب داخل بطری GLYNT مخصوص شستشوی ریشه‌ی مو مخلوط کنید.

محصولات تغذیه کننده گروه نوتری اویل Nutri کاملا جهت اصلاح این مشکل طراحی و فرموله شده اند که مواد موثر در آن باعث ترمیم منافذ و راه های از دست رفتن آب میشود. علاوه بر این، لیپیدها با اتصال آب به مو، باعث برگرداندن درخشش موها و ایجاد موهای ابریشمین میگردند. به زبان ساده، کراتین موجود در این محصول، آب را در مو حفظ میکند