تسکین پسوریازیس و اگزما با روغن مار
تسکین پسوریازیس و اگزما با روغن مار

پسوریازیس مشکلی است که بسیاری از مردم از آن رنج می برند. مطالعاتی که بر روی این روغن انجام شده نشان داده که روغن مار تاثیر فراوانی در درمان مشکلات پوستی دارد.

پسوریازیس مشکلی است که بسیاری از مردم از آن رنج می برند. مطالعاتی که بر روی این روغن انجام شده نشان داده که روغن مار تاثیر فراوانی در درمان مشکلات پوستی دارد. استفاده موضعی از این روغن می‌تواند باعث التهاب، قرمزی، خارش یا تورم پوست شود.

روغن مار:

هر چه مار از سم کشنده تری برخوردار باشد به همان میزان روغن آن از مرغوبیت بالاتری برخوردار است، و معمولا این روغن از مار هایی با جثه بزرگ گرفته می شود، که این روغن از انتهای دم مار گرفته می شود، و زمانی که مار را می کشند پوست آن را جدا می کنند و آن را حرارت می دهند تا روغن مار بدست بیاید.

تسکین پسوریازیس و اگزما با روغن مار:

علاوه بر اگزما، پسوریازیس نیز مشکلی است که انسان‌های بسیاری را در جهان درگیر خود کرده است. به علاوه، روغن مار حاوی EPA است که اثبات شده است برای درمان راش پوستی، من جمله راش‌های پوستی ناشی از اگزما مفید است.

تسکین درد آرتریت:

از خواص روغن مار به دلیل دارا بودن خواص ضد التهابی برای درمان این مشکل استفاده می شود، علاوه بر این روغن مار به دلیل سرشار بودن از امگا۳ بر روی مشکلاتی از قبیل پوکی استخوان تاثیر فراوانی دارد.

استفاده موضعی از این روغن همانند یک مرهم برای بدن عمل می کند و مشکلاتی که ناشی از التهاب بدن می شود مانند نقرس، درد مفاصل و ..را به سرعت بهبود و التهاب ها را تسکین می بخشد.

توجه:

اگر روغن مار که استفاده می کنید محتویات آن واقعی باشد می توان به صورت موضعی برای درمان انواع بیماری ها از آن بهره مند شد. این روغن در دنیای پزشکی جای گسترده ای را به خود اختصاص داده است. اما شاید پیدا کردن اصل این روغن کار سختی باشد، زیرا گونه های جعلی بسیاری وجود دارد که با قیمت های بسیار بالا در اختیار مردم قرار می گیرد.