خلاصی از شر اگزما و پسوریازیس با ژل آلوئه ورا مکس لیدی
خلاصی از شر اگزما و پسوریازیس با ژل آلوئه ورا مکس لیدی

در ژل آبرسان پوست صورت و بدن آلوئه ورا ۹۸%تخمیر آب برگ آلوئه ورا موجود است. خواص خنک کننده آن با آبرسانی به پوست باعث خلاصی از شر اگزما و پسوریازیس می شود.

در ژل آبرسان پوست صورت و بدن آلوئه ورا با حجم ۳۰۰ میلی لیتر، ۹۸%تخمیر آب برگ آلوئه ورا موجود است. خواص خنک کننده آن با آبرسانی به پوست باعث خلاصی از شر اگزما و پسوریازیس می شود. در فصل زمستان نیز با افزودن رطوبت به پوست، از خشکی پوست جلوگیری می کند. از این ژل برای تمامی پوست های حساس، چرب و خشک می توان استفاده کرد.

خواص ژل آلوئه ورا مکس لیدی:

-جلوگیری از ایجاد چین و چروک

-مناسب برای بعد از آفتاب

-بهبود آفتاب سوختگی

-درمان بیماری پسوریازیس

طرز استفاده از ژل آلوئه ورا مکس لیدی:

شما میتوانید در هفته ۴ الی ۶ بار از این ژل استفاده کنید برای این کار کافی ایست ابتدا پوست صورت و یا بدن خود را شسته سپس کاملا خشک کنید. ژل الوئه ورا را برتمامی نواحی پوست صورت پخش کنید و ماساژ دهید، بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ژل آلوئه ورا سیلور به پوست شما جذب خواهد شد. همچنین شما میتوانید از این ژل به عنوان ژل ابرو نیز استفاده کنید

عوارض احتمالی استفاده از ژل آلوئه ورا مکس لیدی:

تاکنون عوارض خطرناکی از مصرف این محصول گزارش نشده است اما بهتر است قبل از مصرف روی پوستتان تست کنید که به آن حساسیت نداشته باشید این محصول برای تمام پوست ها مناسب ات پس با خیالی راحت از آن استفاده کنید.