درمان جدید پسوریازیس با پارچه FLUXMEDICARE توسط فرانسوی ها
درمان جدید پسوریازیس با پارچه FLUXMEDICARE توسط فرانسوی ها

به گزارش سایت درمانی پسوریازیس، مدگجت نوشت: بسیاری از بیماری‌ ها از جمله بیماری پسوریازیس، با استفاده از نوردرمانی درمان می‌ شوند.

به گزارش سایت درمانی پسوریازیس، مدگجت نوشت: بسیاری از بیماری‌ ها از جمله بیماری پسوریازیس، با استفاده از نوردرمانی درمان می‌ شوند. روکش‌ های نوری جدید برای تولید روشنایی، از سیستم‌های LED استفاده می‌ کنند اما نور منتشر شده از LED ها در مقایسه با نور لیزر، ضعیف هستند. به عبارت دیگر، لامپ‌ های نوری فوتوداینامیک تراپی (Photodynamic therapy) به خاطر نور غیرمستقیم و شدیدشان، می‌ توانند دوره‌ های درمانی دردناکی را ایجاد کنند.

درمان پسوریازیس با پارچه FLUXMEDICARE :

شرکت فرانسوی الیاف پزشکی تکسینوف (Texinov Medical Textiles) اعلام کرده با کمک کنسرسیوم سلامت اروپا موسوم به  PHOS-ISTOS، یک پارچه نرم موسوم به FLUXMEDICARE ابداع کرده است که نور لیزر را با شدت بالا مستقیما به پوست می‌ رسانند.

این شرکت می‌ گوید که FLUXMEDICARE به عنوان درمان در آزمایش‌ های بالینی، سریع‌ترین دستگاه در بازار در حذف شرایط ناخواسته پوست، بدون هیچ گونه عوارض جانبی، خواهد بود.

در سرتاسر این پارچه، فیبرهای نوری وجود دارند که نور را از یک لیزر خارجی به پوست منتقل می‌ کنند. برای بسیاری از کاربردهای این ابزار، ابتدا یک کرم حساس به نور روی پوست استفاده می‌ شود. سپس، پارچه FLUXMEDICARE به دور پوست پیچیده می‌ شود. نور، واکنش میان اکسیژن موجود در هوا و کرم حساس به نور را فعال می‌ کند و پوست را بیشتر نسبت به نوردرمانی حساس می‌ سازد.

دکتر تحقیق و توسعه GM خانم Nadege Boucard، در Texinov، توضیح می دهد، “FLUXMEDICARE یک روش بی سابقه در زمینه درمان بیماری پوستی پسوریازیس است. از آنجا که امکان نورپردازی در اطراف هر بخشی از بدن تحت درمان امکان پذیر است، به این معنی است که پرتوها همگن هستند. ”

این ابزار که نرم و انعطاف‌پذیر است، در تماس با پوست حتی پوست پاها و دیگر قسمت‌های بدن که باید به دور آنها پیچیده شود، باقی می‌ ماند .با توجه به سطوح درد، در آزمایش‌ های FLUXMEDICARE، گزارش شد که بیماران، هنگام درمان با این ابزار، تقریبا دردی احساس نکردند.

پارچه ساطع کننده نور می‌ تواند تعدادی از شکایات پوستی مانند آکنه، بیماری‌ های Paget’s، پسوریازیس و دیگر بیماری‌ هایی مانند یرقان بچه را درمان کند.

تیم PHOS-ISTOS انتظار دارد که محصولات خود را در آوریل ۲۰۱۸ آماده کند.