رفع خارش ضایعات پسوریازیس با شامپو دئو دراگ
رفع خارش ضایعات پسوریازیس با شامپو دئو دراگ

شامپو پسوریازیس دئو دراگ (DEO DRUG) در کنترل خارش و التهابات پوستی پسوریازیس نقش موثری دارد. زمانی که پوست سر خشک و دچار پسوریازیس شود، شروع به خارش و سوزش می کند و پلاک های قرمز رنگی نیز روی پوست سر ایجاد می کند. شامپو دئو دراگ برای مقابله با این مشکل در نظر گرفته شده […]

شامپو پسوریازیس دئو دراگ (DEO DRUG) در کنترل خارش و التهابات پوستی پسوریازیس نقش موثری دارد. زمانی که پوست سر خشک و دچار پسوریازیس شود، شروع به خارش و سوزش می کند و پلاک های قرمز رنگی نیز روی پوست سر ایجاد می کند. شامپو دئو دراگ برای مقابله با این مشکل در نظر گرفته شده و تسکین دهنده، التیام بخش و مرطوب کننده پوست سر می باشد.

شرکت سازنده:

شرکت پارت شمیم دارو (PART SHAMIM DARU) با هدف تولید مواد غذائی، محصولات وابسته، مواد شیمیائی، دارویی و بهداشتی فعالیت کرده و شامپو پسوریازیس دئو دراگ (DEO DRUG) ساخت این شرکت ایرانی بوده و براي بهبود عارضه پسوريازيس فرموله شده است.

مواد موثر:

ماده موثر كل تار: با تخفیف خارش، سوزش و علائم همراه با پسوریازیس و جدا کردن اکسیژن از پوست موجب مهار تکثیر سلولی و کاهش اندازه و تعداد سلول ‌ها در لایه شاخی پوست می‌ شود.

ساليسيليك اسيد: اسید سالیسیلیک از طریق حل کردن ماده چسباننده بین سلولی که پوسته ها را در لایه شاخی به هم متصل می کند، پوسته ریزی را تسریع و در نتیجه باعث سست شدن کراتین می شود.

عصاره ختمی: در درمان سوختگی‌ها و زخم‌ های پوستی استفاده کرد و ترکیبات آن درمانی موثر برای کاهش قرمزی و سوزش و خارش ناشی از پسوریازیس است.

اوره: فرآورده های حاصل از اوره به صورت خالص يا تركيب با مواد ديگر در درمان بيماري هايي كه خشكي شديد و خارش پوست از تظاهرات آنهاست، به كار مي‌روند. فرآورده‌هاي اوره در شرايط خشكي پوست با اثر مرطوب‌كنندگي موجب نرمی و لطافت پوست مي شوند.

ويتامين B5: ترکیبات ویتامین B5 نرم كننده قوی، و با كمك به حفظ رطوبت طبیعی پوست بدن بدون ایجاد حس چربی ناخوشایند خشكی پوست را از بین می برد.

روش مصرف:

شامپو را دو بار در هفته و ابتدا موها را خيس نموده مقدار مناسبي از شامپو را بر روي کف سر ريخته و با نوک انگشتان ماساژ دهيد، کف محصول روی سر ۲ تا ۳ دقیقه و روی بدن ۳ الی ۵ دقیقه بماند و بعد آبکشی کنید.

سایز:

۲۰۰ ميلي ليتر