رفع ناراحتی پوستی پسوریازیس با شامپو روغن درخت چای
رفع ناراحتی پوستی پسوریازیس با شامپو روغن درخت چای

روغن درخت چای برگرفته از درخت همیشه سبز با نام علمی ملالوکاآلترنیفولیا، موجب رفع ناراحتی های پوستی نظیر پسوریازس و مشکلات ناشی از آن می شود. مصرف مداوم این شامپو بر خلاف دیگر شامپوهای ضد شوره با ماده مؤثره شیمیایی، نه تنها ضرری ندارد بلکه موجب نرمی پوست و مو گردیده و بیماران می توانند […]

روغن درخت چای برگرفته از درخت همیشه سبز با نام علمی ملالوکاآلترنیفولیا، موجب رفع ناراحتی های پوستی نظیر پسوریازس و مشکلات ناشی از آن می شود. مصرف مداوم این شامپو بر خلاف دیگر شامپوهای ضد شوره با ماده مؤثره شیمیایی، نه تنها ضرری ندارد بلکه موجب نرمی پوست و مو گردیده و بیماران می توانند از درمان طبیعی شوره و رفع خارش پوست سر بهره مند بشوند.

چای سبز و پسوریازیس:

چای سبز به از بین بردن اختلالات پوستی همانند زگیل، پسوریازیس و روزاسه مشهور است. اگر پوست خشن، ملتهب و تکه تکه باشد روغن چای سبز به کنترل رشد نامطلوب سلول های پوست و در نتیجه ترمیم سلول های پوستی می پردازد.

اگر شما از شوره سر و خارش پوست کف سر رنج می برید می توانید از شامپوی حاوی روغن چای سبز استفاده نمایید که برای شوره سر ، پوسته پوسته شدن و چربی کف سر مفید است بعلاوه ریزش مو و زخم پوست سر را کاهش می دهد. روغن چای سبز به شدت به مبارزه با ریزش مو می پردازد و سبب افزایش رویش آن می شود.

مصرف مداوم این شامپو نه تنها از شوره سر جلوگیری می کند بلکه به خاطر خواص شگرف روغن درخت A چای باعث نرمی پوست ومو و رفع التهاب و خارش پوست سر می گردد. در تحقیقی که بر روی ۱۲۶ نفر که مبتلا به شوره خفیف تا شدید بودند انجام شد، در گروهی که از شامپو روغن درخت چای به مدت ۴ هفته استفاده کردند مشکلات شوره و پوسته ریزی به طرز موثری برطرف شد و این حاکی از تاثیر منحصر به فرد روغن درخت چای در مهار شوره سر است.

ترکیبات:

آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، روغن درخت چای، کوکامید، بتائین، سدیم کلراید، اسانس پارابن، ادتا و اسید سیتریک

موارد مصرف:

تسکین دهنده و کاهش دهنده خارش پوست سر

تنظیم کننده و کاهش دهنده چربی پوست ملتهب سر

دارای خواص آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد شوره در بیماران پسوریازیس

نحوه مصرف:

موها را خیس نموده، به مدت ۳ الی ۵ دقیقه کف حاصل از شامپو پرمون را روی موها ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

عوارض جانبی:

ممکن است ندرتاً بعضی افراد نسبت به ترکیبات موجود در رایحه ی درخت چای از جمله آلفالیمونن، حساسیت داشته باشند.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

وزن:

۲۵۰ گرم