سیندت ژل پوست حساس رزالیفت درمالیفت برای پسوریازیس
سیندت ژل پوست حساس رزالیفت درمالیفت برای پسوریازیس

سیندت ژل پوست حساس رزالیفت درمالیفت قادر به رفع سلول‌های مرده پوست و مقاومت پوست را در برابر عوامل محیطی و میکروبی افزایش می دهد.

سیندت ژل پوست حساس رزالیفت درمالیفت قادر به رفع سلول‌های مرده پوست و مقاومت پوست را در برابر عوامل محیطی و میکروبی افزایش می دهد.

ویژگی‌ های سیندت ژل پوست حساس رزالیفت درمالیفت:

شوینده غیر صابونی مناسب پوست‌های حساس و آتوپیک

فاقد پارابن، مناسب جهت شسشوی روزانه صورت و بدن

کمک به کاهش قرمزی و التهاب پوست

جلوگیری از خشکی و خارش پوست

معرفی سیندت ژل پوست حساس رزالیفت درمالیفت:

سیندت ژل پوست حساس رزالیفت درمالیفت شوینده‌ای غیر صابونی مناسب پوست‌های حساس و آتوپیک بوده که برای شستشوی پوست صورت و بدن قابل‌ استفاده است. پوست‌ های حساس نسبت به پوست‌های خشک و چرب بیشتر در معرض آسیب است. شستشوی پوست با صابون‌های قلیایی و یا شوینده‌های نامناسب باعث تحریک بیشتر پوست‌های حساس می‌شود و سوزش و خارش و قرمزی نشان می‌دهد که پوست نسبت به مواد استفاده شده عکس‌العمل نشان می‌دهد، بنابراین حتما باید از شوینده مناسب استفاده کرد. پوست انسان در معرض آلاینده‌های بسیاری از قبیل آلودگی هوا، باقی ماندن مواد آرایشی بر روی پوست در مدت زمان طولانی، تجمع سلول‌های فرسوده و چربی‌های مترشحه از غدد چربی و همچنین انواع باکتری‌ها و میکروب‌های بیماری‌زا قرار دارد.

یک شوینده مناسب علاوه بر پاکسازی پوست صورت، باید قادر به رفع سلول‌های مرده پوست گردیده و مقاومت پوست را در برابر عوامل محیطی و میکروبی افزایش دهد. سیندت که به‌عنوان پن مایع نیز شناخته می‌شود، دارای pH نزدیک به پوست است و موجب برهم خوردن pH طبیعی پوست نمی‌شود. از آنجاییکه جنس پوست ما اسیدی بوده و در حالت نرمال pH آن بین ۵ تا ۶ است درحالی‌که اکثر صابون‌ها و شوینده‌ها برای ارزان‌تر بودن از pH قلیایی استفاده می‌کنند و باعث ایجاد تغییر در ساختار طبیعی پوست می‌شوند و استفاده مستمر آنها عموما باعث ایجاد خشکی، زبری، آسیب و همچنین حساسیت بیشتر پوست نسبت به نور خورشید می‌شوند. سیندت ها در حقیقت دترجنت های صناعی بوده که pH اسیدی داشته که کاملاً با ساختار پوست انسان سازگار بوده و باعث شستشوی مناسب پوست می‌شوند. pH سیندت ها عموما متغیر (۵٫۵-۴٫۵) بوده و جهت انواع پوست مناسب است.

ترکیبات:

آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، ککوامیدوپروپیل بتائین، لوریل گلوکوزاید، گلیسرین، ساخارین هیدرولیسات، مالتودکسترین، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، پروپیل گالات، گالیل گلوکز، اپی گالوکتچین گالاتیل گلوکوزاید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، روغن همیشه بهار، عصاره بابونه، بوتیلن گلایکول، عصاره چای، ادت ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون

چطوری مصرف کنیم؟

ابتدا پوست صورت و بدن را با آب ولرم خیس نموده، سپس مقدار کافی از سیندت ژل درمالیفت را روی آن مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا کف ایجاد گردد. پس از ۱ الی ۲ دقیقه آبکشی نموده و با یک حوله نرم و لطیف خشک نمایید.

لطفا دقت کنید:

از تماس ژل با چشم‌ها خودداری کنید و در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

درب ژل را پس از مصرف بسته و دور از نور مستقیم خورشید و در دمای معتدل نگهداری نمایید.

این ژل صرفا جهت مصارف خارجی است.

دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.