شامپو سیکلوزینک اویدرم موثر در کنترل پسوریازیس
شامپو سیکلوزینک اویدرم موثر در کنترل پسوریازیس

شامپو سیکلوزینک اویدرم (Ciclozinc Anti Dandruff Shampoo) با خاصیت ضد خارش، ضد التهابی و قرمزی پوست سر در کنترل بیماری پوستی پسوریازیس موثر است. سیکلوزینک در رفع شوره های شدید و پوسته ریزی های ناشی از بیماری پوستی پسوریازیس کاربرد دارد. پوست سر بطور طبیعی در اثر لایه لایه شدن طبقه شاخی آن لایه‌ های شاخی […]

شامپو سیکلوزینک اویدرم (Ciclozinc Anti Dandruff Shampoo) با خاصیت ضد خارش، ضد التهابی و قرمزی پوست سر در کنترل بیماری پوستی پسوریازیس موثر است. سیکلوزینک در رفع شوره های شدید و پوسته ریزی های ناشی از بیماری پوستی پسوریازیس کاربرد دارد. پوست سر بطور طبیعی در اثر لایه لایه شدن طبقه شاخی آن لایه‌ های شاخی قدیمی را از دست داده و لایه‌ های جدید جایگزین می‌ گردند. این عمل آهنگ و ریتم طبیعی و مشخصی دارد اگر آهنگ و سرعت ریزش پوسته‌ های طبقه شاخی مو از حالت طبیعی خارج شده و تشدید و تسریع شود حالتی به نام پسوریازیس پوست سر ایجاد می‌ گردد. شامپو سیکلوزینک اویدرم روند پوسته ریزی ناشی از بیماری پوستی پسوریازیس را کند کرده و ریزش سلول ها را محدود می کند.

شرکت سازنده:

شرکت کیمیا فراز دارنده برند اویدرم (Eviderm) در ایران می باشد. این شرکت با استفاده از دانش روز دنیا و تحقیقات گسترده علمی و پژوهشی در زمینه مراقبت از پوست و مو, محصولات ارزشمند و اثر بخشی به بازار عرضه نموده است. از سال ۱۳۸۸ تا کنون محصولات اویدرم در بازار ایران وجود دارد. تمامی مواد اولیه شرکت از کشورهای سویس و فرانسه خریداری می شود. محصولات این شرکت توسط متخصصان پوست و مو در ایران توصیه می شود.

مواد موثر:

سیکلو پیروکس: سیکلو پیروکس با نفوذ به عمیق ترین لایه ی پوست، غشای موکوزی، اثر ضد التهابی خود را اعمال می کند.

پیریتیون زینک: پیریتیون روی برای کاهش شوره و التهاب شوره‌ای پوست سر مصرف می‌شود. این دارو بر استرپتوکوکها و استافیلوکوکها نیز اثر دارد و گاه در درمان اگزما، صدفک (پسوریازیس) و بیماریهای قارچی پوست مصرف می‌شود.

اسید سالیسیلیک: اسید سالیسیلیک از طریق حل کردن ماده چسباننده بین سلولی که پوسته ها را در لایه شاخی به هم متصل می کند، پوسته ریزی را تسریع و در نتیجه باعث سست شدن کراتین می شود.

روغن درخت چای و عصاره های گیاهی ضد شوره و ضد خارش (گزنه، مورد، آویشن، گل ختمی، آلوورا، کالاندولا، دم اسب، فنوگریک، چای سبز و آرنیکا)

روش مصرف:

ابتدا بطری شامپو را خوب تکان داده سپس مقدار کافی از شامپو سیکلوزینک را روی موهای خیس مالیده و ماساژ دهید تا خوب کف نماید. پس از آبکشی این عمل را مجدداً تکرار کرده سپس کف حاصله را ۲ تا ۳ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و بعداً آبکشی نمایید. از این شامپو ۲ تا ۳ بار در هفته و حداقل به مدت ۸ هفته استفاده نمائید.

سایز:

۲۵۰ میلی لیتر