شامپو کرتیول مناسب برای بیماران مبتلا به پسوریازیس
شامپو کرتیول مناسب برای بیماران مبتلا به پسوریازیس

شامپو درمانی کرتیول پسو دوکری (Ducray Kertyol P.S.O Shampoo) شامپویی مناسب برای بیماران مبتلا به پسوریازیس و مشکلات التهابی و پوسته ریزی پوست سر می باشد. کرتیول لایه برداری قوی و از بین بردنده پوسته ها و ضایعات پسوریازیس بوده و با پاک کنندگی پوست سر اثرات آن پس از اولین بار مصرف نیز مشاهده […]

شامپو درمانی کرتیول پسو دوکری (Ducray Kertyol P.S.O Shampoo) شامپویی مناسب برای بیماران مبتلا به پسوریازیس و مشکلات التهابی و پوسته ریزی پوست سر می باشد. کرتیول لایه برداری قوی و از بین بردنده پوسته ها و ضایعات پسوریازیس بوده و با پاک کنندگی پوست سر اثرات آن پس از اولین بار مصرف نیز مشاهده می شود. پوسته‌ ریزی پوست سر در بیماری پوستی پسوریازیس همراه با خارش و گاهی اوقات همراه با قرمزی و خشکی می‌ باشد. به عبارت دیگر نواحی پوسته پوسته شامل قسمت های قرمز پوشیده از پوسته هایی با ضخامت و چسبندگی مختلف است

شرکت سازنده:

شامپو کرتیول یک شامپوی درمانی و ساخت کمپانی معروف پیرفبر فرانسه بوده این شرکت در تلاش برای عرضه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به مصرف کنندگان می باشد و محصولاتی که عرضه می کند همگی در اروپا و عمدتاً در کشور فرانسه تولید و به کل دنیا صادر می شوند. تمامی محصولات این شرکت مورد تایید پزشکان متخصص پوست کشور بوده و در داروخانه های معتبر سراسر ایران توزیع می شود. اثرات مفید محصولات دوکری با آزمایشات بالینی که تحت نظارت درماتولوژیک انجام می شوند، قبل از درمان، در طول درمان و پس از آن سنجیده و تأیید می شوند.

مواد موثر:

-کرتیول (ضد خارش ضد التهاب لایه بردار ملایم و ضد قارچ)
-سالسیلیک اسید و گلایکولیک اسید(لایه بردار): اسید سالیسیلیک از طریق حل کردن ماده چسباننده بین سلولی که پوسته ها را در لایه شاخی به هم متصل می کند، پوسته ریزی را تسریع و در نتیجه باعث سست شدن کراتین می شود.
-زینک سالیسیلات(ضد التهاب): تركيبات موجود در فرمولاسيون اين فرآورده از طريق كنترل عوامل ايجاد كننده و تشديد كننده جوش هاي صورت در درمان و كنترل آكنه ها و ضایعات پسوریازیس بسيار مؤثر و كارامد است.

دستور مصرف:

شامپو را ۲ بار در هفته،و هر بار به مدت ۳ دقیقه تا ۶ هفته استفاده کنید. (در فواصل بین درمان و بعد از آن از شامپو اکسترادو و یا الوشن استفاده نمایید)

سایز:

۲۰۰ ميلي ليتر