صـــابون گیاهی سیتــودرم جهت استفاده بیماران پسوریازیس
صـــابون گیاهی سیتــودرم جهت استفاده بیماران پسوریازیس

صـــابون گیاهی سیتــودرم جهت استفاده انواع پوست ها مناسب می­باشد که می­توان آنرا برای درمان بیماریهای پوستی، اگزما، پسوریازیس، پوسته پوسته شدن پوست به کار برد.

صـــابون گیاهی سیتــودرم جهت استفاده انواع پوست ها مناسب می باشد و بعلت دارا بودن درصد قابل توجهی روغن گل بنفشه، عصاره آلوئه ورا، عصاره کالاندولا، علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی، ضد التهاب، ضد خارش، ضد قرمزی و ضد باکتری نیز مِی باشد که می توان آنرا برای درمان بیماریهای پوستی، اگزما، پسوریازیس، پوسته پوسته شدن پوست، سوختگی های پوست و التهابات پوستی به کار برد.

صـــابون گیاهی سیتــودرم جهت استفاده بیماران پسوریازیس:

آلوئه ورا (صبر زرد) گیاهی است که دارای سابقه ای طولانی برای تسریع در بهبودی پوست است، در آن اسیدهای آمینه، ویتامینC ، E ، B ، روی و اسیدهای چرب ضروری وجود دارد و خواص مفیدی در درمان پسوریازیس، سوختگی، اگزما و آکنه دارد.

آلانتوئین یک ماده اولیه لعاب دار در آلوئه ورا است و یک عامل مهم در تکثیر می باشد که سبب ترمیم بافت پوست می شود و به علت تحریک و سنتز کلاژن و الاستین، سلول های پوستی مرده را از بین می‌برد و سلول های جوان را جایگزین می کند، بنابراین پوست را تازه و درخشان می‌سازد.

گل بنفشه دارای موسیلاژ و اسید سالیسیلیک می باشد که اسید سالیسیلیک موجود در آن در درمان پسوریازیس بسیار مفید بوده و موسیلاژ موجود در آن اثر نرم کنندگی دارد و به عنوان یک درمان شناخته شده برای تسکین التهابات و بیماریهای پوستی از آن استفاده می شود.

کالاندولا (گل همیشه بهار) دارای خواص التیام زخمهای پوستی، ضد التهاب جلدی، بهبود گردش خون، خواص آرامش بخشی، خاصیت ضدعفونی کننده، ضدالتهاب، ضد تورم و قابض دارد و کمک به ترمیم بافت می کند و در محصولاتی که برای مصارف خارجی هستند برای درمان اختلالات و بیماریهای پوستی، بهبود زخم، ترک و خشکی پوست استفاده می شود.

طریقه مصرف:

ابتدا پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید، سپس سطح پوست را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه با کف صابون ماساژ دهید و پس از آن پوست را با آب ولرم شستشو دهید، شستشوی روزانه ۱ تا ۲ بار پوست با این محصول می تواند اثر بخشی کافی برای پوست داشته باشد .

موارد احتیاط:

این صابون برای مصرف موضعی است و از تماس آن با چشم، دهان، مجاری بینی و سایر غشاهای مخاطی در صورت تماس جلوگیری شود.