عصاره کاسیا موثر در رفع کبد چرب و پسوریازیس
عصاره کاسیا موثر در رفع کبد چرب و پسوریازیس

عصاره کاسیا موثر در رفع کبد چرب می باشد و سنگ کیسه صفرا، تنظیم کننده آنزیم های کبدی، اگزما، پسوریازیس، حساسیت های پوستی و تصفیه کننده خون و برطرف کننده سودای عمومی بدن می باشد.

عصاره کاسیا موثر در رفع کبد چرب می باشد و سنگ کیسه صفرا، تنظیم کننده آنزیم های کبدی، ضد جوش، ضد کک و مک، ضد اگزما، پسوریازیس، حساسیت های پوستی و تصفیه کننده خون و برطرف کننده سودای عمومی بدن می باشد.

طرز استفاده از عصاره کاسیا:

در افراد گرم مزاج ۳ بار (پیش از هر وعده غذایی) و در افراد سرد مزاج ۳ بار (بعد از هر وعده غذایی) به‌ اندازه نصف استکان (۷۰ سی‌سی) میل شود. توجه داشته باشید در طول دوره درمان تا حد امکان از مصرف الکل، نوشابه‌های گازدار، روغن‌های صنعتی (جامد و مایع)، انواع شکلات، غذاهای پرچرب، سرخ کردنی‌ها و انواع فست فودها پرهیز کنید.

عوارض احتمالی استفاده از عصاره کاسیا:

در مصرف این محصول تعادل را رعایت کنید چون ممکن است در دراز مدت سبب تخریب عروق شبکیه، افت فشار خون و افزایش ترشحات صفرا ‌شود و با توجه به این که مصرف فرآورده های کاسنی موجب انقباض عضلات رحمی می‌شود، مصرف کاسیا در بارداری احتمال زایمان زودرس را تقویت می‌کند. مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده، مصرف کننده دارو های شیمیایی ضد چربی، بیماران دیابتی ممنوع می باشد.