قابلیت روغن شترمرغ گیاه اسانس برای پسوریازیس
قابلیت روغن شترمرغ گیاه اسانس برای پسوریازیس

استفاده از این روغن به تسریع ترمیم سلول های پوستی، درمان بیماری های اگزما و پسوریازیس، بهبود آفتاب سوختگی و علاج سوختگی درجه ۱ و درجه ۲، کمک می کند.

روغن شترمرغ گیاه اسانس قابلیت بسیار زیادی در تسکین دردهای عضلانی و مفصلی دارد و برای درمان ترک های ناشی از خارش پوست و دوران بارداری نیز مفید است.

معرفی روغن شتر مرغ شرکت داروسازی گیاه اسانس و کاربردهای آن:

روغن شترمرغ که از پیه شترمرغ با نام علمی Struthio camelus L تهیه می شود، دارای خواص ضد التهابی قابل توجهی است، به طوریکه بر اساس مطالعات انجام شده این اثر ضد التهابی مشابه داروی خوراکی ایبوپروفن می باشد. روغن شتر مرغ ضد درد بوده و در درمان درد های عضلانی و مفصلی مفید می باشد. تحقیقات انجام شده بر روی این روغن، نشان دهنده این است که روغن شتر مرغ می تواند علائم ناشی از التهابات آرتروزی را کاهش دهد.

روغن شتر مرغ نفوذ پذیری بالایی در بافت پوست داشته و با خاصیت نرم کنندگی که دارد، اسکار های تشکیل شده در اثر سوختگی را بهبود بخشیده و به درمان زخم ها کمک می کند. این روغن موجب حفظ رطوبت پوست نیز شده و در درمان خشکی پوست، اگزما و پسوریازیس موثر است. خانم ها پس از دوره بارداری می توانند به منظور بهبود ترک های حاملگی و خارش پوست در این دوران، از روغن شترمرغ گیاه اسانس استفاده کنند. روغن شتر مرغ همچنین جوان کننده پوست می باشد.

شرکت داروسازی گیاه اسانس که سال هاست به تولید محصولات با کیفیت، متنوع و مورد نیاز مردم می پردازد، روغن شتر مرغ را در قوطی های پلی اتیلنی تیره بسته بندی کرده است که این روغن را از تابش مستقیم نور دور نگه داشته و موجب حفظ کیفیت آن می شود. این محصول همچنین دارای یک پمپ می باشد که به شما کمک می کند مقدار مورد نیاز خود را بدون هدر دادن روغن برداشته و استفاده کنید.

فواید و خواص روغن شتر مرغ گیاه اسانس:

-کاهش دردهای عضلانی و مفصلی

-اثر عالی در بالا بردن سرعت ترمیم سلول ها و آسیب های پوستی

-افزایش سرعت بهبود آفتاب سوختگی

-اثر مطلوب در ترمیم سوختگی درجه ۱ و درجه ۲

-موثر در درمان بیماری های پوستی نظیر اگزما و پسوریازیس

-علاج ترک های دوران بارداری و خارش پوست