مقابله با آسیب پوستی پسوریازیس با شامپو گلیکوزان بیودرم (Glycosan Bioderm)
مقابله با آسیب پوستی پسوریازیس با شامپو گلیکوزان بیودرم (Glycosan Bioderm)

گلیکوزان بیودرم (Glycosan Bioderm) محصولی درمانی جهت محافظت، بازسازی و از بین بردن التهابات در انواع پوست های حساس و ناراحتی های پوستی می باشد.

گلیکوزان بیودرم (Glycosan Bioderm) محصولی درمانی جهت محافظت، بازسازی و از بین بردن التهابات در انواع پوست های حساس و ناراحتی های پوستی می باشد. علاوه بر داروها که جهت درمان مشکلات پوست استفاده می گردد، امروز ما این شانس را داریم که از این محصولات در جهت آرام بخشی پوست های ملتهب، قرمز و پوسته پوسته که دچار خارش هستند استفاده شود.

این محصولات به دلیل داشتن ترکیبات و فرمولاسیون خاص، ایده آل برای موارد ذیل است:

فوق العاده برای پوست های سالمی که فاقد لایه هیدرولیپیدی بوده و یا لایه فوق ،دچار آسیب دیدگی گردیده است.

مناسب جهت افرادی که از بیماری ها و آسیب های پوستی رنج می برند (پسوریازیس،درماتیت سبورئیک،شوره سر مقاوم).

برای بیماران پوستی دارای حساسیت به عوامل خارجی ،مخصوصا افرادی که در معرض اشعه خورشیدی می باشند.

تسکین دهنده و بازسازی کننده دوباره پوست بخصوص لایه اپیتلیوم.

نکات:

اکیدا توصیه می شود در یک دوره درمانی جهت حصول بهترین نتیجه، هر سه محصول گلیکوزان بیودرم به طور همزمان و کامل مصرف شود. روند بهبود طی هفته اول استفاده از این محصول قابل مشاهده می باشد و دوره درمان گلیکوزان بیودرم در موارد خفیف حداقل ۴ هفته مصرف مداوم پکیج درمانی می باشد.

تست های ضد آلرژی این محصول در آزمایشگاه های درماتولوژی دانشگاه کاتولیک (Catolica Rome University ) انجام شده و حداقل ریسک بروز هرگونه حساسیت را دارا می باشد.

مقابله با آسیب پوستی پسوریازیس با شامپو گلیکوزان بیودرم (Glycosan Bioderm):

شامپو روغن گلیکوزان بیودرم (Shampoo Oil For Dermatitis And Psoriasis) با خاصیت ضد التهابی و التیام بخشی قوی این محصول به خاطر دارابودن روغن های گیاهی آووکادو و زیتون می باشدکه خصوصیات فیزیکی و شیمیایی این مواد باعث حل شدن سبوم و میکروب ها در این محصول شده که بعدا با شستشو پاک خواهند شد.

بر خلاف محصولات سنتی در این زمینه، شامپو روغن تا حد زیادی تمرکز مواد فعال جلدی را که در بسیاری از افراد باعث بروز حساسیت ها و التهابات مختلف می شوند، کاهش می دهد. این محصول به دلیل عدم وجود عوامل کف زا، کف کمی را تولید می نماید. از آنجائیکه این محصول جهت پوست های حساس و ملتهب تهیه شده است، به فرمول ساختاری آن عصاره کاپاریس اسپینوزا (Capparis Spinosa) که جهت رفع سریع التهاب و قرمزی پوست می باشد اضافه گردیده است.

خاصیت بیولوژیکی دفاعی و ضد حساسیتی این محصول مشتق شده از اسمیت سونیت (Smith Sonit) بوده که باعث افزایش قدرت دفاعی پوست می گردد.

شامپو روغن با داشتن عصاره معجزه آسای گیاهان کیگلا آفریکانا، جینکوبیلوبا و سینامون (دارچین ) علاوه بر تغذیه رسانی عمقی باعث شادابی و بازسازی مو از ریشه تا نوک آن می شود.

(این محصول فاقد هرگونه مواد آلرژی زا از جمله دو ترکیب SLS و SLES می باشد(عوامل اصلی تحریک و حساسیت های پوستی)