مقابله با داء الصدف به روش استاد خیر اندیش
مقابله با داء الصدف به روش استاد خیر اندیش

در ادامه مطلب به نسخه گیاهی دکتر خیراندیش برای بیماری پوستی پسوریازیس اشاره می کنیم.

دکتر خیراندیش از دیدگاه بسیاری از طبیبان، پدر طب سنتی ایران می باشند؛ ایشان در مقطعی استاد دکتر روازاده نیز بوده اند. علاوه براین که بیش از ۵۰۰۰ پزشک نیز در این موسسه و تحت نظر دکتر خیر اندیش تربیت شده اند. در ادامه مطلب به نسخه گیاهی دکتر خیراندیش برای بیماری پوستی پسوریازیس اشاره می کنیم.

مراحل درمان:

بیشتر مشکلات پوستی اغلب به خاطر سودای بیش از اندازه در بدن می باشد که هم به صورت سیستمی و هم به صورت موضعی باید درمان صورت بگیرد.

هر روز صبح ناشتا یک لیوان شربت خاکشیر ترنجبین میل نمائید با کمی عسل به مدت ۴۰ روز.

از فرمولی که مسهل عام است بیمار ماهی یکبار باید مصرف کند: برگ سنا ۵۰ گرم + گل سرخ ۵۰ گرم + ترنجبین ۵۰ گرم + گل ختمی ۲۵ گرم + تخم کتان ۲۵ گرم + افسنتین ۲۵ گرم، داروها را با هم مخلوط کرده و نیم کوب نمائید و در بعد از ظهر روز مورد نظر یک الی ۲ بار یک قاشق غذاخوری از مخلوط فوق را با ۲ لیوان آب بجوشانید تا یک لیوان باقی بماند و سپس صاف کنید و با عسل میل کنید. اگر با یک لیوان شکم حالت اسهالی پیدا کرد کافی است و اگر نه چند دقیقه بعد آرام آرام یک لیوان دیگر بخورید و اگر دچار دل پیچه شدید یک لیوان عرق نعناع را داغ کنید و با مقداری نبات میل کنید. و خوردن انجیر و آلو بخارا آب پز شده همراه مسهل توصیه می شود.

خوردن سرکه انگبین: (۲ واحد عرق نعنا + ۲ واحد عسل + ۱ واحد سرکه انگور طبیعی) یک سوم لیوان از این شربت ریخته و باقی را آب ریخته و شبها قبل از خواب میل شود.

مالیدن روغن بنفشه یا سیاه دانه شبانگاه.

شستن موضع با سرکه صبح ها.

حجامت عام ماهی یکبار (۲ الی ۳ مرتبه).

طرف نشدن حجامت موضعی و یا زالو درمانی.