نرم کننده مغذی کیووی برای پسوریازیس پوست سر
نرم کننده مغذی کیووی برای پسوریازیس پوست سر

نرم کننده مغذی کیووی (QV Hair Nourishing Conditioner) با pH مناسب با پوست سر مناسب افرادی که پوست حساس دارند یا دچار بیماری های پوستی نظیر اگزما، درماتیت ها یا پسوریازیس هستند، می باشد.

نرم کننده مغذی کیووی (QV Hair Nourishing Conditioner) به طور عمقی به مو نفوذ می کند و مو را نرم و آماده حالت پذیری می کند. نرم کننده نوریشینگ کیووی برای پوست سر حساس قابل استفاده است و فاقد ترکیبات حساسیت زا می باشد. شامپو مغذی کیووی ایگو فاقد مواد صابونی می باشد و با pH مناسب با پوست سر مناسب افرادی که پوست حساس دارند یا دچار بیماری های پوستی نظیر اگزما، درماتیت ها یا پسوریازیس هستند، می باشد.

خواص و ویژگی ها نرم کننده مغذی کیووی:

محافظ و ترمیم کننده

امولیانت و مرطوب کننده

حالت دهنده و لطیف کننده مو

موارد مصرف نرم کننده مغذی کیووی:

شامپو مغذی کیووی ایگو فاقد مواد صابونی می باشد و با pH مناسب با پوست سر مناسب افرادی که پوست حساس دارند یا دچار بیماری های پوستی نظیر اگزما، درماتیت ها یا پسوریازیس هستند، می باشد.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روش و مقدار مصرف نرم کننده مغذی کیووی:

نحوه مصرف به این صورت که پس از شستشو با شامپو مغذی کیووی، نرم کننده مغذی کیووی را بر روی پوست کف سر و موها ماساژ دهید؛ سپس بعد از ۱ دقیقه آبکشی نمایید.

سایر توضیحات:

شامپو مغذی کیووی ایگو رطوبت رسان پوست کف سر است و برای موها مغذی می باشد. شامپو مغذی کیووی ایگو حاوی سورفکتانت های ملایم نرم کننده پوست و مو با pH متعادل می باشد و موها را نرم و صاف می کند. شامپو مغذی کیووی ایگو فاقد عطر و رنگ و مورد تایید متخصص های پوست می باشد. همچنین برای موهای رنگ شده نیز مناسب است. افرادی که پوست حساس دارند یا دچار بیماری های پوستی نظیر اگزما، درماتیت ها یا پسوریازیس هستند، از پاک کننده های بدن بدون مواد صابونی استفاده می کنند. این افراد همچنین باید از شامپوهایی استفاده کنند که حساسیت زا نباشند تا پوستشان ملتهب نشود.