پن ایکریان دوکری شوینده مناسب بیماران پوستی پسوریازیس
پن ایکریان دوکری شوینده مناسب بیماران پوستی پسوریازیس

پن ایکریان دوکری (Ducray Ikeriane Bar) شوینده ای مناسب جهت کنترل خارش و خشکی پوست مبتلایان به بیماری پوستی پسوریازیس می باشد. پوستی مثل کویر، پر از ضایعه و زبر و خشن همواره یکی از مشکلات افرادی است که با ابتلا به بیماری پسوریازیس در معرض این مشکل هستند، مشکلی که تاثیر زیادی روی ظاهر […]

پن ایکریان دوکری (Ducray Ikeriane Bar) شوینده ای مناسب جهت کنترل خارش و خشکی پوست مبتلایان به بیماری پوستی پسوریازیس می باشد. پوستی مثل کویر، پر از ضایعه و زبر و خشن همواره یکی از مشکلات افرادی است که با ابتلا به بیماری پسوریازیس در معرض این مشکل هستند، مشکلی که تاثیر زیادی روی ظاهر و بهداشت فرد می گذارد.

پن ایکریان دوکری:

دو عامل مهم در ایجاد خشکی پوست نقش دارد که عبارتند از کاهش مقدار آب و اختلال کراتینیزاسیون شاخی پوست به طوری که ساختمان پوست یا اتصالات سلول های شاخی به یکدیگر دچار اشکال شده و در نتیجه لبه های سلول های شاخی به سمت خارج بر میگردد و پوست زبر و خشن میشود. خشکی پوست در واقع نوعی اختلال فعالیت لایه شاخی پوست میباشد که با زبر و خشن شدن و کاهش انعطاف پذیری پوست و بروز ترک همراه است. پن ایکریان دوکری محصولی مناسب جهت کنترل خارش و خشکی پوست بیماران پسوریازیس می باشد.

عوامل خشکی پوست:

شایع ترین عوامل بروز خشکی پوست عبارت است از:

پسوریازیس و اگزما

قرار گرفتن در معرض نور خورشید

زندگی مداوم در محیطهای بسیار سرد، گرم، خشک یا بادی

تماس مستقیم با انواع مواد شیمیایی، پاک کننده و حلاّل

مصرف بعضی داروها:

پیری پوست، معمولاً افراد بالای ۶۵ سال دچار خشکی پوست میشوند که همراه با سببهای یاد شده، آتروفن و کاهش کلاژن پوست و کاهش فعالیت غدد چربی ـ به علت افزایش سن ـ در آن دخیل می باشد.

تغذیه نامناسب و عدم مصرف آب کافی، از جمله مهمترین مواد مغذی مؤثر در جلوگیری از بروز این مشکل می باشند.

شرکت سازنده:

پن ایکریان دوکری ساخت کمپانی معروف پیرفبر فرانسه بوده این شرکت در تلاش برای عرضه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به مصرف کنندگان می باشد و محصولاتی که عرضه می کند همگی در اروپا و عمدتاً در کشور فرانسه تولید و به کل دنیا صادر می شوند. تمامی محصولات این شرکت مورد تایید پزشکان متخصص پوست کشور بوده و در داروخانه های معتبر سراسر ایران توزیع می شود. اثرات مفید محصولات دوکری با آزمایشات بالینی که تحت نظارت درماتولوژیک انجام می شوند، قبل از درمان، در طول درمان و پس از آن سنجیده و تأیید می شوند.

ویزگی ها:

مناسب جهت پوست های زبر و بسیار خشک

مناسب جهت پوست های آکنه ای

شوینده پوست های مبتلا به پسوریازیس

مواد موثر:

%۱ سالیسیلیک اسید (لایه برداری بسیار ملایم)

کمپلکس مغذی و مرطوب کننده

دستور مصرف:

روزانه و به دفعات مورد نیاز جهت شست وشوی صورت و بدن

مشخصات فیزیکی:

دارای وزن ۱۰۰ گرم می باشد.