ژل پاین تارسول تمیز کننده مناسب پوست بیماران پسوریازیس
ژل پاین تارسول تمیز کننده مناسب پوست بیماران پسوریازیس

ژل پاین تارسول (gel-Pinetarsol) با ترکیبی از سورفاکتانت های ملایم، پوست های مبتلا به ضایعات پسوریازیس و ملتهب را بدون ایجاد تحریک تمیز می کند. این ژل مرطوب کننده و غیر صابونی (Soap – Free) را می توان به دفعات لازم برای شستشوی صورت، دست و بدن در طول روز استفاده کرد. ژل پاین تارسول […]

ژل پاین تارسول (gel-Pinetarsol) با ترکیبی از سورفاکتانت های ملایم، پوست های مبتلا به ضایعات پسوریازیس و ملتهب را بدون ایجاد تحریک تمیز می کند. این ژل مرطوب کننده و غیر صابونی (Soap – Free) را می توان به دفعات لازم برای شستشوی صورت، دست و بدن در طول روز استفاده کرد.

ژل پاین تارسول و پسوریازیس:

پاین تارسول فاقد مواد صابونی است و با PH بالانس شده به ملایمت پوست را تمیز کرده و نه تنها مانند صابون های معمولی باعث از بین رفتن لایه حفاظتی طبیعی پوست نمی شود بلکه از آن حفظ و نگهداری می کنند. پاین تارسول با بهره گیری از خواص التیام بخش پاین تار باعث رفع قرمزی و خارش ضایعات پسوریازیس می شود.

مزایای ژل پاین تارسول:

این ژل به رفع خارش و التهاب در بسیاری از بیماری های پوستی مانند درماتیت، اگزما، پسوریازیس، راش های بعد از اصلاح، آبله مرغان، ادرارسوختگی، عرق سوز، کهیر، گزیدگی حشرات، تینه آ، رینگ ورم، قارچ پای ورزشکاران، پیتریازیس ورسیکالر، خارش نواحی تناسلی که به طور مثال در موارد تراش (عفونت های قارچی واژن) و جاک ایچ (قارچ های کشاله ران) دیده می شود، کمک می کند.

برخلاف صابون های معمولی پوست های ملتهب و حساس را به ملایمت بدون ایجاد تحریک تمیز می کند.

PH آن فیزیولوژیک است. باعث حفظ لایه دفاع طبیعی پوست می شود.

نوع بسته بندی آن جهت حمل کردن و استفاده در محل کار ایده آل می باشد.

شرکت سازنده:

شرکت استرالیایی ایگو (EGO) با هدف تبدیل شدن به یك شركت دارویی سر آمد در استرالیا و شناخته شدن در سطح بین المللی به عنوان متخصص در درمان و پیشگیری از بیماری های پوستی و حفظ سلامت پوستی شکل گرفت. شركت استرالیایی ایگو بیش از ۵۰ سال روند توسعه، تولید و بازاریابی محصولات ابداعی مراقبت از پوست را هدایت كرده است. از ابتدای فعالیت این شركت خانوادگی در سال ۱۹۵۳، ایگو در تولید و ارائه محصولات متنوع مراقبت از پوست نه تنها در استرالیا كه در سراسر دنیا پیشگام بوده است. سابقه و اعتبار ایگو براساس تولید و عرضه محصولات ابداعی و با كیفیت برای نیازهای مختلف پوست پایه ریزی شده است همچنین ایگو متعهد به تولید بهترین درمان های ممكن پوستی برای خریداران خود می باشد و به همین دلیل میلیون ها نفر برای مراقبت روزانه از پوست خود به ایگو اعتماد می كنند.

موارد مصرف:

ژل پاک کننده

مناسب برای پوست های ملتهب

پوست های قرمز و خارش دار

روش مصرف:

روی پوست مرطوب به ملایمت ماساژ دهید.

کف حاصله ۲-۳ دقیقه بماند.

سپس با آب بشویید.

ترکیبات فعال:

پاین تار و گلیسیرین

ترکیبی از سورفاکتانت های ملایم

مواد نگهدارنده:

Phenethyl Alcohol

Dichlorobenzyl Alcohol

نکات:

برای توقف چرخه خارش- خراش بلافاصله این ژل تجویز شده را روی محل مورد نظر استفاده کنید.

سایز موجود:

تیوب ۱۰۰ گرمی