کاهش علائم بیماری پسوریازیس با شامپو بدن فولیکا
کاهش علائم بیماری پسوریازیس با شامپو بدن فولیکا

شامپو بدن پوست خشک فولیکا با رفع خشکی و خارش پوست، به بهبود و کاهش علایم بیماری های پوستی مانند اگزما، درماتیت آتوپیک، پسوریازیس، کراتوزپیلار، ایکتیوز و لگاریس کمک شایانی می نماید.

شامپو بدن پوست خشک فولیکا (Fulica Body Cleansing Gel) شوینده ای مخصوص پوست های خیلی خشک و اگزمایی می باشد که حاوی کمپلکس مرطوب کننده و التیام بخش اوره ۵%، لاکتات سدیم، عصاره کالاندولا(گل همیشه بهار) و ژل آلوئه ورا است. شامپو بدن پوست خشک فولیکا با قدرت پاک کنندگی مناسب، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین نموده و سبب تقویت سد دفاعی پوست و استحکام آن می گردد. شامپو بدن پوست خشک فولیکا با رفع خشکی و خارش پوست، به بهبود و کاهش علایم بیماری های پوستی مانند اگزما، درماتیت آتوپیک، پسوریازیس، کراتوزپیلار، ایکتیوز و لگاریس کمک شایانی می نماید.

شامپو بدن فولیکا:

شامپو بدن فولیکا مخصوص پوست های خیلی خشک و اگزمایی حاوی عصاره های کالاندولا و آلوئه ورا با pH سازگار با پوست بدن دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالا بوده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و سبب تقویت سر دفاعی پوست در برابر بیماری های پوستی مانند اگزما می شود. این محصول دارای خواص آنتی باکتریال و التیام بخش قوی بوده و به ترمیم پوست های خشک و آسیب دیده کمک شایانی می کند.

خواص و ویژگی های شامپو بدن فولیکا:

با فرمولاسیون ملایم و مواد پاک کننده غیر صابونی

مخصوص پوست های خیلی خشک و اگزمایی

pH سازگار با پوست و فرمولاسیون مناسب

تقویت سد دفاعی پوست و استحکام آن

برطرف کننده خشکی و خارش پوست

مرطوب کننده و التیام بخش پوست و ترمیم پوست های خشک و آسیب دیده

فاقد اسانس برای جلوگیری از بروز آلرژی و حساسیت های پوستی

موارد مصرف شامپو بدن فولیکا:

شامپو بدن مخصوص پوست های خیلی خشک و اگزمایی

شرایط نگهداری:

دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود

روش مصرف شامپو بدن فولیکا:

نحوه مصرف به این صورت که مقدار کافی از شامپو بدن فولیکا مناسب با نوع پوست را بر کف دست و یا لیف لطیف غیر زبر ریخته و بدن را به خوبی شستشو نمایید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست نگه داشته و سپس آبکشی کنید.