کرم تسکین دهنده بدن فارماسریز برای پسوریازیس
کرم تسکین دهنده بدن فارماسریز برای پسوریازیس

گروه فارما سریز P گروهی از محصولات آرایشی درمانی است که برای مراقبت از بدن، پوست سر و صورت در پوست های مبتلا به بیماری پسوریازیس در دوره اوج و دوره نقاهت این بیماری توصیه می شود.

گروه فارما سریز P گروهی از محصولات آرایشی درمانی است که برای مراقبت از بدن، پوست سر و صورت در پوست های مبتلا به بیماری پسوریازیس در دوره اوج و دوره نقاهت این بیماری توصیه می شود. پسوریازس یکی از شایع ترین بیماری های مزمن پوستی است که می تواند در تمام سنین رخ دهد. محصولات آرایشی درمانی گروه فارما سریز P مراقبت های مناسب برای پوست به مو جلوگیری از اوج این بیماری را فراهم می کند.

این محصولات حاوی ایکتییول می باشند. که خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ دارد. خارش را نیز تسکین داده و به نرمال شدن تقسیم سلول های پوست و پوسته ریزی کمک می کند. این محصول متشکل از ایکتیول و ترکیبات فعال مانند آلانتویین که دارای خواص تسکین دهنده است. کلروفیل که جراحات جزئی را بهبود می بخشد و ویتامین E که پوست را از رادیکال های آزاد محافظت کرده و آن را تقویت می نماید، می باشد.

ترکیبات

فعال کننده ایمونو ویتامین D

ایکتیول

ویتامین های E و F

اسید سالیسیلیک

روش مصرف کرم تغذیه کننده و تسکین دهنده بدن فارماسریز:

این محصول را روی پوست تمیز بدن، هر صبح و شب استفاده کنید. به منظور افزایش کارایی محصول، پاکسازی روزانه سر و بدن، از ژل پیوری – ایکتیلیوم و فرمول ویژه ایکتیلیکس – فورت سری P فارماسریز نیز استفاده کنید.

وزن: ۱۷۵ml

ساخت کشور لهستان